Poze pe inserat

Nu ma gandeam sa mai postez ceva astazi, ca sincer, nici nu prea am ce. Cum v-am mai zis, in gradina e jale mare, adica jale mare!  Cu toate astea cineva m-a indemnat sa ies acum pe inserat sa fac niste pozisoare si sa le postez si anume Vasile, un indragostit de regina noptii, pentru care floarea asta valoreaza greutatea ei in aur. Chiar, cat o cantari o inflorescenta de regina noptii? :D

Asadar , poze mai intai fara, apoi cu blitz, pana cand m-a napadit si pe mine orbul gainilor si am intrat repede in casa sa-mi pun ochelarii pe nas, ca eu cand nu vad bine, parca nici nu mai pot gandi coerent. Iar acum, cu ochelarii la ochi, postez acest articolas.

Seara buna tuturor! :)

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
This entry was posted in Flori de gradina and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Poze pe inserat

  1. Dani says:

    Arata bine gradina, Alexandra, cel putin in pozele nocturne. Eu nici nu vreau, sa ma uit la straturile mele cu flori – sint in repaus, saracele . Macar, de as apuca sa le sap, da numai seara, vreo doua ore, se poate iesi din casa si atunci, e de udat … Singurul inflorit si parfumat zilele astea, e un arbust de ” Floarea noptii ” adica, Cestrum nocturnum. Cu el imi incint privirea si, mai ales simtul olfactiv, cind ies in veranda …
    Regina noptii lila a iesit asa singura sau ai semanat tu un soi colorat. E tot asa de parfumata, ca sora ei alba ?
    Vad, ca ai si o tufa de Mirabilis – alba si parfumata si ea. E o planta ideala pentru verile caniculare – rezista si cere atit de putin …
    Levantica o mai lasi ?
    Noapte buna sau buna dimineata !

    • Alexandra says:

      in poza da, arata bine. Insa doar in poza.
      Regina noptii de alta culoare este din seminte , nu s-a corcit sau ceva de genul si nu miroase cine stie ce. Tot cea alba e …regina.
      Levantica asta e mai tarzie, e alt oi, pe celelalte le-am cules. Le-am pus cu tulpinite cu tot in saculeti de panza si i-am depozitat in gressing. Intru acolo fara nicio treaba doar sa simt mirosul de lavanda proaspat cosita. :)
      Azi au plecat acelea…spre Caras Severin. ;)

  2. Georgiana says:

    ce plăcut tre să fie seara în grădină…. răcorică şi bine şi miros de regina nopţii. :)

Lasă un răspuns

