Primavara, ce minunatie!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
This entry was posted in Flori de gradina and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Primavara, ce minunatie!

  1. Pingback: Gradina secreta | Sapunuri naturale

  2. Iulia says:

    Ce frumos! Eu n-am reusit nicodata sa am lalelele grupate pe culori. La mine este o amestecatura generala.

  3. pistilica says:

    ce frumoasa gradina,si pisoiul ce a crescut!paste fericit!pupici la pisici!mirela

  4. cristianbac says:

    Superba gradina.
    Va ca ai toate conditiile pentru un Paste fericit !
    Sarbatori Fericite !
    Cristi

  5. valeria says:

    Cei drept azi am uitat sa intru, desi va urmaresc si aici nu am postat nici un comentariu.Foarte frumoase florile si multe sortimente ,este o placere sa le privesti,daca vin la Bucuresti poate imi dati si mie cateva din ele .Eu inca mai costruiesc asa ca prin curte sunt mereu materiale de constructii,nu am inca flori puse decat niste gladiole in gradina cu legume.Poate de la anul daca termin cu constructiile…

  6. valeria says:

    Cei drept azi am uitat sa intru, desi va urmaresc si aici nu am postat nici un comentariu.Foarte frumoase florile si multe sortimente ,este o placere sa le privesti,daca vin la Bucuresti poate imi dati si mie cateva din ele .Eu inca mai costruiesc asa ca prin curte sunt mereu materiale de constructii,nu am inca flori puse decat niste gladiole in gradina cu legume.Poate de la anul daca termin cu constructiile…Cum se numeste copacelul cu florile roze ca tare frumos este?

    • Alexandra says:

      Copacelul ala este gutui salbatic si sa nu ma intrebi denumirea in latina, ca zic pas! Este primul an cand infloreste si mi-e drag de nu mai pot! Am vreo sase, insa asta e cel mai plin de flori. Cand va inflori mai bine ii mai fac niste poze.

  7. greenzonelife says:

    Wow, ce frumos, cu asa gradina de flori s-ar mandri oricine:) Paste Fericit sa aveti!

  8. Dana says:

    Oh, si ce mai primavara, plina de flori frumoase! parca nu de mult era totul alb de zapada. Toate imi plac, lalelele, narcisele, zambilele, dar mai ales florile magnoliei. Sarbatori fericite!

  9. cicris says:

    Superbe flori!
    Paste fericit! :)

  10. biancapopla says:

    Foarte frumos! Teodorei ii place magnolia :) m-a intrebat daca puteam sa le culegem :)

  11. Victoria says:

    Adevarata minunatie ai tu acolo :)

  12. Mihaela C.P. says:

    Ce multe lalele si ce frumoase sunt! Iar una dintre magnolii (e reala, nu?) are florile incredibil de mari, ca niste degete de pianist :). La prima vedere ma gandeam daca o fi reala sau ceva flori aplicate pe vreo perdea :)).Paste fericit , numai bine!

  13. Gabi says:

    E o adevarata desfatare sa privesc in gradina ta!

  14. mihaela dona says:

    asi dori sa fac un solar in toamna si sa plantez zambile nu stiu nimic despre asta daca ai putea sa ma ajuti iti voi fi recunoscatoare

    • Alexandra says:

      Mihaela, eu zambile am pus doar in gradina si vreau sa-ti spun ca din cateva zeci de bulbi, mai am doar cativa.I-am piersut, nu stiu de ce, bulbii au putrezit in pamant, pana sa apuc sa-i scot, iar cei care au ramas intregi au degenerat. Nu stiu mai nimic despre zambile, insa daca vrei sa pui de o afacere cu flori,cum cred ca ai de gand, sfatul meu e sa te documentezi serios si nu dupa unul si altul, ci sa-ti cumperi o carte speciala despre cultura zambilelor, cred ca se gaseste pe net asa ceva. Ori la Institutul Agronomic, la libraria de acolo.

  15. vio says:

    minunat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

