Gradina mea

Bun gasit dragii mei,

Am sa incep prin a va prezenta gradina mea, caci in definitiv ea este subiectul acestui blog.Pot spune ca o consider cea mai buna prietena: eu o ingrijesc, o ud, o imbogatesc in fiecare an, iar ea imi ofera nenumarate clipe frumoase.Nici una dintre noi nu facem asta in mod interesat, ci pentru ca pur si simplu asa ne vine, eu sa o ingrijesc, ea sa imi daruiasca culoare si parfum.

Imi iubesc gradina.Dimineata, inainte sa plec la serviciu, dau o raita, ma uit la fiecare strat de flori sau parcela de legume, imi incarc bateriile si asa ma simt pregatita sa fac fata zile care tocmai incepe.Iarna e mai greu, dar chiar si atunci pregatesc ghivecele, pun semintele sa faca rasaduri si am florile de interior.

Primavara insa, odata cu primele semne ale rasadurilor pe care le fac in casa, simt ca incep si eu sa revin la viata.

Am deschis acest blog cu gandul sa va impartasesc din experienta mea de gradinar amator, care are in gradina zeci de feluri de plante, flori , legume, pomi, plante aromatice, arbusti decorativi.Am deschis acest blog de asemenea ca sa invat si eu si cei ne viziteaza,din experienta voastra, in cazul in care vreti sa o impartasiti.

Pe langa subiectul gradina, as dori sa mai vorbim despre stilul de viata naturala. Asa cum stiti, suntem bombardati din toate partile de chimicale, poluanti care mai de care mai ascunsi, mai subtili, care fac mult rau. Ideea e sa eliminam cat putem poluarea din mancare, apa, aer si chiar din  florile pe care le mirosim.

Acesta ar fi mesajul meu de inceput. Data viitoare as dori sa vorbim despre trandafiri: plantare, ingrijire, inmultire.

Pana atunci va las cu bine.

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Gradina mea

  1. DaniFlor zice:

    Ei, si acum aici… Citindu-te in fiecare zi simt ca esti langa mine mereu si stam de vorba…. Te pup.

Lasă un răspuns

