Ce sa fac daca ploua…?

Eram „programata” sa lucrez in gradina si uite ca nu pot si ma oftic.Ies in gradina, stau 5 minute si intru rapid inapoi,uda, zgribulita de frig si cu noroi pe papuci. Fir-ar sa fie! Si nici in casa nu-mi vine sa fac ceva, desi as avea ce, slava Domnului.

Asa ca deschid calculatorul si mai gasesc niste poze, pe care initial le-am dat deoparte. Uite ca sunt si ele acum bune de ceva, de postat intr-o zi ploioasa. Am pus poze cu Brancusi, (frumos, nimic de zis), cu forsitia, dar parca nu era acum momentul, acum era momentul pentru gradinarit la greu.Dar asta e, ne adaptam vremii si vremurilor. Oare?

Cimbru cu miros de lamaie.Iti vine sa mananci din el. Si chiar se mananca.

Muscate pitice, favoritele mele.

Stanjenel mai de soi.In toamna trecuta am mutat o tufa de langa pin, i-am rarit, dar anul acesta nu prea au inflorit, se pare ca schimbarea locului nu prea le-a priit. Anul viitor sper sa se inmulteasca la loc.

A inmugurit si pinul.In starea de spirit in care sunt, stiti ce-mi evoca mie bietul meu pin? „Baietii destepti” din Calea Victoriei, care ne arata un anumit deget, stiti voi care, mijlociul…

Anul acesta vom avea mere, spre deosebire de anul trecut cand am avut piersici,care acum n-au facut nici macar o floare.

Nici vremea nu ne ajuta. Dupa ce ca suntem amarati, vai de noi,mai e si vremea asta deprimanta. Asa,in gradina ne mai luam cu treaba si mai uitam de necaz.Dar ploua si stam in casa si ne vin numai ganduri negre. De-ar iesi odata soarele!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Lucrari in gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

