Din nou acasa

Am fost plecata o saptamana si am  ajuns acasa acum o ora, oameni buni, adica la ora 12 jumate noaptea si primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi ud florile de interior, al doilea a fost sa inspectez gradina la lumina lunii (e luna plina), iar al treilea, sa-mi deschid laptopul si sa incep sa scriu.Ati mai pomenit asa ceva? Sunt eu un om normal? Voiam sa va salut, chiar si asa, in miez de noapte  ,iar de maine ne vedem la lumina zilei.

Noapte buna,

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Din nou acasa

  1. Tina T zice:

    Ok, ti-am simtit lipsa, dar nu ma lasa asa…
    Spune-mi unde-ai fost, ca sa stiu daca ma bucur, daca te invidiez, sau de-a dreptul daca te dusmanesc ?
    Am glumit, stii bine, desigur ca o sa ma bucur.

    pup,
    Tina

    • Alexandra zice:

      Buna Tina! Am fost in Turcia, numai ca de data asta mi-am luat-o direct in freza! Stii ca iubeam tara asta si poporul ei! Nu stiu ce s-a intamplat,o fi de vina criza, oi fi imbatranit eu si am devenit carcotasa din cale-afara, cert este ca acest concediu a fost un esec. Pregatesc o „recenzie”dureroasa despre „ospitalitatea”turceasca, pe care am de gand sa o si postez pe blog.Pana atunci insa, ma lupt din greu cu buruienile, care si-au facut de cap o saptamana cat am lipsit.Dar si floricelele si-au facut datoria, o sa vezi in postul urmator. Te pup si de acum pana in septembrie nu mai plec nicaieri decat in weekend cel mult, asa ca stai pe aproape ca o sa avem ce povesti. Cu drag, Alexandra.

  2. victoria zice:

    Mai stiu eu pe una care ar sta si noaptea in gradina :)))

Lasă un răspuns

