Chris Spheeris-Enchantment

http://www.youtube.com/watch?v=baHDZ-DsFhU

Un cadou pentru voi, prietenii mei stiuti si nestiuti.Sper sa fie pe gustul vostru.

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Chris Spheeris-Enchantment

  1. Tina T zice:

    OOOOOOO !!! sigur ca este pe gustul meu.
    Nu l-am mai ascultat de mult, e drept si uite ti-am pus si eu ceva, tot cu Chris Spheeris.
    De aseara, de cand l-am ascultat, am vrut sa-ti trimit cel mai frumos pps. din cate pps-uri exista.
    Se intituleaza *Poem Iubirii*, iar fondul muzical este tocmai ce ti-am pus aici, dar, este in executabil si nu mi l-a incarcat.
    Ai te rog atata rabdare si asculta-l pana la capat. Stiu ca nu iubesti ploile, dar sper ca picurii si clapele care se aud divin, vorba ta, sa te impresioneze.
    pup,
    Tina

    ps. inainte de a-l asculta, uita-te in e-mail

  2. Alexandra zice:

    Ca sa vezi… Am ezitat in a-l pune pe acesta, Rain, e drept in alta prezentare. A ta e mult mai frumoasa.Multumesc.Tina, te-ai gandit sa-ti faci un blog?Te rog sa isi in considerare , avand in vedere ca ai ce spune, esti sensibila, ai simtul umorului.Ce zici? Cand imi dai adresa??

  3. Tina T zice:

    hi, hi…
    Alexandra, m-ai facut sa rad.
    Sa-mi fac blog, toata ziua, toata noaptea, sunt calare pe calculator.
    E-mailul iti permite sa attachezi pps-uri, dupa care ma topesc.
    Blogul te obliga mai mult, nu stiu, poate, candva…oricum, vei fi prima care vei avea adresa.
    Zici ca ce am postat eu este mai frumos, o, nuuuuuuuuu…

    „Sunt doar doua moduri de a ne trai viata.
    Unii oameni cred ca nu exista miracole, altii privesc fiecare lucru ca pe un miracol.” Abert Einstein

    Atat cat te cunosc eu, si in aroganta mea, am pretentia ca te cunosc, nici nu stii cat de bine, de aceea te indragesc atat de tare,
    pentru ca socot ca faci parte din a doua categorie.
    Si pentru ca tot suntem la capitolul muzica, ti l-am adus pe dragul de JEAN GABIN.
    Acum vreo 30 de ani, am ascultat pentru prima data acest cantec. Mi-a placut la nebunie, cu tot ce spune el…
    *ca y est, cette fois JE SAIS*
    Imi doream sa-l mai ascult, dar n-a fost sa fie si abiaacum vreo trei ani, dimineata, cand ma pregateam pentru serviciu, era 14 iulie, radioul meu fiind pe RFI,dintr-o data, aud acest cantec. Pana cand am pus o caseta ca sa-l inregistrez, trecuse cam jumatate, dar ce a ramas era partea cea mai frumoasa din cantec:
    „…Si ceea ce am invatat, se exprima in 3 – 4 cuvinte…Ziua in care cineva te iubeste, este minunat/Nici nu pot mai bine sa spun…este minunat.*
    sau,
    *Uitam atatea seri de tristete, Dar niciodata o dimineata de tandrete*.

    Enjoy !
    pup,
    Tina

    • Alexandra zice:

      Ce sa-ti mai spun… Fa-ti blog, e pacat sa se piarda atata talent. Sa-ti sugerez niste teme? Franta, muzica, teatru, decoratiuni,umor, si multe altele.Dar pana la urma e alegerea ta. Eu astept in continuare cu stoicism si incapatanare sa-mi dai adresa.

  4. Tina T zice:

    ……………………
    „Acum vine si-mi da zahar
    Si ar vrea sa-mi fie bun,
    Si-as putea sa-l musc odata
    De picior, sa ma razbun,
    Dar il las asa, sa vada
    Raul, ca un biet catel
    Are inima mai buna
    Decat a avut-o el.”
    Elena Farago

Lasă un răspuns

