Trandafiri din nou

Asa cum zboara timpul, parca vad ca acum vin caldurile alea cumplite si pas sa mai infloreasca vreun trandafir pana la toamna. Asa ca m-am inarmat cu aparatul foto, care in ultimul timp face parte din dotarile mele zilnice si am iesit in gradina. Unii au mai inflorit, altii abia acum s-au deschis prima data, altii s-au scuturat, dar mai au inca boboci. Daca ma duci in gradina legata la ochi, stiu fiecare trandafir exact unde e.  E normal, doar e gradina mea si nici nu e prea mare.

Nu am nici un pic de inspiratie sa mai scriu ceva interesant ( nu ca as fi scris vreodata ceva extraordinar de interesant, dar macar „citibil”) asa ca o las balta cu scrisul , nu vreau sa plictisesc pe nimeni scriind vrute si nevrute, ca o fi, ca o pati, bla ,bla,bla., liru , liru crocodilu.

Trandafiri si gata. Ce poti sa mai zici cand ai tema trandafirul . Hai ca deja bat campii! Va rog, priviti!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Trandafiri din nou

  1. Tina T zice:

    Parca suntem conectate la niste unde nevazute;
    Pe cand tu postai topicul *Trandafiri din nou*, eu iti postam *Valtul Rozelor*
    pup

  2. Alexandra zice:

    Pai cred ca suntem! De-aia zic, hai sa ne blogarim amandoua. O sa ma tin de capul tau, trebuie sa cedezi pana la urma! Stii ca am putere de convingere!

  3. huni zice:

    Felicitari pentru gradina ta frumoasa Alexandra! Ce trandafiri minunati ai. La mine doar acuma incep sa se faca florile. In ce zona a tarii esti?

    • Alexandra zice:

      Multumesc frumos, Huni! Te-am asteptat, credeam ca nu mai vii… Langa Bucuresti, 9 Km de la centura.Cred ca in doua-trei saptamani se duc, de aia m-am grabit sa-i fotografiez. Asa ne dam seama cum trece timpul, dupa cat de repede se duc florile. Mi se pare mie, sau se duc din ce in ce mai rapid? Oricum, ne mai vizitam.

  4. victoria zice:

    Minunati.Din cel lila am si eu.

    • Alexandra zice:

      Dragii de ei! Eu zic ca cine iubeste trandafirii e om bun.Nu crezi? I-am vazut si pe ai tai. Am si eu din acela de dulceata. Imi place sa cred ca e totusi englezesc, Gertrude Jekill. Si daca n-o fi , tot e frumos si miroase bestial!

  5. Tina T zice:

    S-o crezi tu ca te tii de capu’ meu !
    Ce, mai sunt subalterna taaaaaa ?

    Si cand eram subalterna ta, nu te tineai de capul meu.

    Era frumos…a fost frumos…cu toate greutatile inerente, se muncea in alte conditii, mi-a placut ce am lucrat,am facut totul cu responsabilitate si pasiune, iar in tine am avut o incredere deplina.
    Daca ceilalti oscilau, tu ai fost intotdeauna ferma si corecta si imi doresc enorm, ca greutatile si luptele de culise, sa nu te schimbe niciodata.
    In rest, de blogarit, blogarim aici, la tine, iata, am unde sa ma desfasor, eu avand destule de facut si pe care uneori le neglijez din cauza de timp (ca sa nu zic din cauza de calculator).
    pup

    • Alexandra zice:

      Ha! Esti formidabila!Mai da-l naibi de serviciu, ca uite, mi-ai adus aminte ca maine e luni si e videoconferinta si iar ne pun sa reducem bugetul!N-am cum sa ma schimb, daca era sa ma schimb, o faceam pana acuma, nu crezi? Noroc mare am cu gradina, in ea ma refugiez de toate mizeriile si ca mai am blogul asta unde pot spune tot ce-mi trece prin cap, pe cand la serviciu, nu. Te pup si eu!

  6. Alexandra zice:

    Nu conteaza unde lucrez.De fapt nu vreau sa-ti spun, uite-asa, de-a naiba! In orice caz , la o companie nationala cu capital majoritar de stat.Atat e suficient, sper. M-am uitat pe blogul tau. Rau, ,da’ bun!

  7. ilincaotgramesti zice:

    Salut pe acest blog o persoana sincera si admir o gradina frumoasa.

    Daca pot face o sugestie: fie-ti mila de plantutele tale atat de frumoase si de ingrijite si da un pic de atentie fotografierii lor.

    E simplu cu orice ai face fotografiile. Prima lucru: nu mai fotografia la pranz, cand lumina este foarte puternica. Al doilea lucru: ai grija la focus-are. Probabil ai un digital sau faci poze cu telefonul, nu conteaza… Ai un ecran la indemana si se vede daca poza este clara sau nu… te apropii putin sau te indepartezi daca nu stii sa umbli la focus… Cu simpatie … BunicaIlinca

  8. maryanne zice:

    daca eram mai aproape una de cealalta facam un schimb de butasi.Ai cativa pe care nu-i am.

  9. maryanne zice:

    eu am un fin care e pescar.De la el am peste ca noi nu suntem cu pescuitul nici unul,insa fiica-mea si aseara se uita la Protv la ,,serviti va rog,, si se oftica ,ca anul acesta nu am scos-o deloc cu barca.Cica,vin altii de la sute de km si voi aici ,nu ma duceti.Are drepate,dar mie nu-mi place deloc iar tat-su nu are timp deloc.

  10. Pingback: Trandafirii înfloresc toată vara

Lasă un răspuns

