Curatati-va rinichii

Anii trec, iar rinichii nostri filtreaza sangele inlaturand sarea, otravurile si alte lucruri nedorite care intra in corpul nostru.Cu timpul sarea se acumuleaza in rinichi si e nevoie sa-i curatam.

Cum se face asta? Cu ajutorul patrunjelului.

Luati un manunchi de patrunjel si spalati-l bine, tocati-l marunt, apoi il puneti sa fiarba 10 minute intr-un litru de apa curata.Apoi il lasati sa se raceasca, il strecurati si il puneti intr-o sticla curata, pe care o veti tine la frigider.(Daca ar fi sticla de sticla si nu de plastic, ar fi ideal)

Beti un pahar in fiecare zi si veti observa cum toata sarea si celelalte impuritati acumulate in rinichi se elimina prin urina si evident va veti simti mult mai bine.

Patrunjelul este cunoscut ca cel mai bun tratament pentru rinichi si este natural. El mai este bun pentru: cresterea activitatii sistemului imunitar,cresterea tonicitatii sistemului nervos, reglarea ciclului menstrual, neutralizarea efectelor nocive ale fumatului  si este un foarte bun detoxifiant al organismului.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cat mai natural și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Curatati-va rinichii

  1. ella zice:

    Saru’mana doamna doctor ……..

  2. elena zice:

    Multumesc frumos, am sa-ti urmez sfatul!

  3. ai sa razi: mie-mi place pt ca prima oara cand am gustat-o mi s-a nazarit ca seamana la gust cu painea semialba cu (cu cartofi!) unsa cu untura si presarata cu sare grunjoasa !
    eh, ratacirile tineretii…
    n-am mai pus in gura untura de porc nu mai stiu nici eu de cand, iar painea semialba de cu cartofi (de 4kile!) nu se mai face de un secol.
    asa ca indes in mine cu curaj rucola, iar lumea se intreaba de unde pasiunea asta 😀
    mi-am tras si eu 2 randuri de rucola in gradina.noroc ca mi-ai spus ca este perena, ca ma pregateam sufleteste sa-i fac felul…

    • Alexandra zice:

      Da, ce chestie, nu m-am gandit la o asa asociere, dar cred ca ai dreptate.Eu as manca rucola non -stop, pana incepe sa ma doara stomacul.Incearca sa o tunzi si ai sa vezi ca ii cresc frunzele din nou.

  4. oare cum am ajuns aici?
    jur ca n-am baut nimica!
    eu ma credeam in postarea cu rucola!

  5. Si cum este la gust? E baubila…:)

  6. daca organismul nostru ar sta in grija noastra sa-l curatam am fi morti din fasa 🙂
    F frumosi trandafirii !

    • Alexandra zice:

      Da, asa se invata la scoala. Din pacate suntem poluati pe toate partile si nu strica sa mai ajutam bietul organism din cand in cand.Nu ca el nu si-ar face singur treaba lui, dar mai si oboseste la un moment dat.In afara de asta, eu una sunt adepta remediilor naturiste, pe cat posibil.Stiu ca medicii nu le agreeaza in totalitate si de multe ori le considera inselatorii, chestii de vraci, totusi sa nu uitam ca medicina homeopata a existat de cand e omenirea, inaintea celei alopate. Sper ca n-am fost rautacioasa, dar asta e opinia mea si tin la ea.La fel si multi dintre prietenii si cunostintele mele.
      Multumesc pentru felicitari. Sunt chiar mandra de trandafirii mei.

Lasă un răspuns

