A rasarit rucola!

M-am uitat in urma pe blog sa vad cand am scris despre rucola. A fost in 9 iunie. A doua zi  am  si  pus niste seminte in jardiniera sa vad daca incoltesc. Azi-dimineata, surpriza, au rasarit! Acum sa vedem si cum cresc. Deci au avut dreptate, fix in cinci zile au rasarit.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la A rasarit rucola!

  1. Georgiana zice:

    Pfoaaa! Imi place la nebunie rucola dar e asa de scumpa… Multam’ pentru pont, sa stii ca ma apuc si eu de cultivat! 🙂

    • Alexandra zice:

      Bine ai venit in gradina mea, Georgiana!
      Rucola? Grozav! Stii, putina lume agreeaza rucola, dar asa cum am zis, ori o iubesti, ori o urasti, nu exista cale de mijloc. Numai sa gasesti seminte, ca eu am umblat dupa ele cu limba scoasa si am gasit intr-un tarziu la Carrefour, dar era asta primavara. Bafta si sa ma tii la curent!

  2. Georgiana zice:

    Uite cum mi-ai bagat tu crierul in sedinta… 😀

Lasă un răspuns

