Va e cald?

Va e cald? Si mie! Foarte bine!

Tineti minte asta iarna cum ziceam cu totii? Ca sa vina odata vara aia, caldura, sa stam ca mustele la soare si cat o fi de cald, zau daca o sa ne plangem vreun pic! Numai sa se termine odata cu iarna ,cu frigul si cu zapada! Si sa nu mai vedem zapada in ochi zece ani de-acum incolo, pana cand ni s-o face dor de ea  de-a binelea! Sau ca daca vrem zapada cu tot dinadinsul, ne-om duce naibii in Alpi, nu stiu, la ghetarii vesnici sa ne  treaca de dor. Sa vedem zapada doar in ziua de Craciun , un pic mai mult si de Anul Nou,  iar a doua zi sa dispara cu desavarsire!

Iete ca de cum dadu un pic de caldura, am uitat ce ziceam asta iarna si incepuram sa ne plangem pe la umbra , sa ne punem gheata in pahare, si aer conditionat in freze.

Adevarul e ca este foarte cald „pentru aceasta perioada a anului” vorba lui Busu, si atunci va invit la o plimbare pe plaiuri bucovinene, in perioada de iarna, poate ne-om mai racori un pic!

Hmm…  O mai fi inghetata in congelator?

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Calator prin tara și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Va e cald?

  1. M-am racorit numai uitandu-ma la fotografii.

  2. victoria zice:

    Sa stii ca eu nu vin la munte cu tine. :))Poate doar de Craciun.
    Prefer caldura asta mare si insuportabila ….pentru unii :))

    • Alexandra zice:

      Mie una nu-mi plac extremele, de niciun fel, deci nici caldura asta excesiva. Noroc cu postarea asta (!), ca s-a mai potolit arsita, ca ma i aveam putin si ma apuca amocul!

  3. Mona zice:

    Sa stii ca am avut realmente senzatia de racoare si am vazut ca nu sunt singura 🙂
    In alta ordine de idei, cum reusesti sa-ti pui adresa de blog pe poze?

    • Alexandra zice:

      Nu stiu, mi le face sotul meu, chiar avem discutii, cand mi se pune mie pateu’ el trebuie sa lase totul balta si sa-mi aranjeze pozele. Eu doar fac fotografii.

      • Mona zice:

        😦 Daca afli spune-mi, te rog, merci!

      • Alexandra zice:

        Hai ca am aflat ceva-ceva. Exista un program de prelucrare a imaginilor, adica micsorare, decupare etc. ,inclusiv inserare text. Mai mult nu mi-a spus nici mie, dar daca intrebi un IT-ist, te lamureste imediat.Bafta!

  4. Maryanne zice:

    superba gradina!imi place!

Lasă un răspuns

