Alte poze cu trandafiri

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Alte poze cu trandafiri

  1. Elfa zice:

    Ai niste trandafiri impresionanti.. Ii ador pe cei albi si roz!

    • Alexandra zice:

      Multumesc, Elfa! Eu ii ador pe toti, chiar si pe cei mai prapaditi.Toti sunt copiii mei iar copiii ni-i iubim neconditionat si fara sa facem diferente, nu? Zic eu, aia care n-am decat un copil.

  2. Faci dulceata de trandafiri? Sau iti este mila sa ii rupi?

  3. Si mie imi este mila sa tai florile, dar daca as avea asa multi ca tine…as mai lua cate o floare de la fiecare. 🙂

  4. Maryanne zice:

    si mie mi-e mila sa-i tai.Mai taiam in timpul scolii pt invatatoarea Florinei.Pentru mine sa ii pun in vaza,nu ma lasa sufletul.Imi plac tare mult.Am f multi si tot imi mai doresc.Nu stiu cand o sa ma opresc .Probabil cand nu voi mai avea loc deloc.Si ai tai sunt minunati!

  5. andrei zice:

    Buna tuturor.Este adevarat,ca pt. dulceata de trandafiri se folosesc petalele unui trandafir numit Rosa centifolia,dar in lipsa lui se pot utiliza petalele trandafirilor intens si mediu parfumate.(cele care nu sunt parfumate,nu sunt prea bune pt.dulceata!)
    Dulceata va fi delicioasa,daca nu o fierbeti prea mult timp,pt. ca fiert mult,zaharul din sirop incepe sa se ‘caramelizeze’ si decoloreaza continutul.Pofta buna!

    • Alexandra zice:

      Buna Andrei, bine ai venit! Multumim frumos pentru informatii, eu una n-am facut niciodata dulceata de trandafiri, doar am mancat de vreo doua-trei ori si mi s-a parut ceva de vis. Parfumul, in special. Da, banuiam ca e vorba despre un anume trandafir, probabil foarte parfumat si cu multe petale. Dar oare, daca as l-as avea, m-as indura sa fac dulceata din el? This is the question. Daca insa as gasi sa cumpar petale, s-ar schimba situatia. Oricum, anul viitor, acum trandafirii sunt saracii pe trecute. Multumesc inca o data si te mai astept cu comentarii.

  6. raluca zice:

    sunt multi trandafiri frumosi si la culoare

  7. TOTH GETICA zice:

    e ceva .superb o minunatie .eu iubesc mai mult florile ca orice,pe lume

  8. Costinela zice:

    trandafirii imi plac foarte muult 😀

  9. Costinela zice:

    iubesc trandafirii foarte mult mai ales cei rosii :”>

Lasă un răspuns

