Salata de dovlecei

Acum cativa ani am avut atatia dovlecei, si am facut dovlecei in toate felurile o perioada buna de timp, incat fiu-meu, care altfel nu e un sclifosit la mancare, sa nu mai vada dovlecei in ochi. Nu-i suporta nici macar in ciorba, de unde iar concluzia ca ce-i prea mult strica. Dar si ce-i putin, n-ajunge. Mie insa imi plac, sub orice forma, si cum aveam in frigider cativa zuchinni, am facut din ei o salata, care arata cam asa:

Acuma, e musai sa puneti usturoi, deci daca nu va place usturoiul, mai bine nu ma intrebati cum am facut-o. E o salata racoroasa, se mananca rece,sanatoasa si foarte ,foarte gustoasa.

reteta este urmatoarea:

Se curata dovleceii de coaja si se taie rondele de grosimea unui creion. Se prajesc in ulei, ceva mai mult ulei, pe o parte si pe cealalta, pana se rumenesc si se inmoaie (ii incercati cu furculita). Pe masura ce ii prajiti ii puneti intr-un bol, ii sarati putin si puneti pe deasupra putin usturoi pisat. Apoi continuati la fel pana e totul gata. La sfarsit adaugati otet indoit cu apa, sau daca vreti mai acru,mai mult otet. Usturoiul se pune printre randurile de dovlecei pentru ca altfel ar ramane deasupra, iar salata aceasta n-o puteti amesteca.

Adica foarte simplu. Si gustos.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Salata de dovlecei

  1. Georgiana zice:

    Alexa, te rog trimite si la fata reţeta, pe mail… arata bine tare, tot ce se mananca cu usturoi, ma interesează!

  2. Maryanne zice:

    te rog sa-mi dai si mie reteta.Vreau sa fac si eu ca arata tare bine.

  3. Maryanne zice:

    multumesc!

Lasă un răspuns

