Petunii mici, mici

Zilele trecute citeam un articol de-al lui Huni, gradinar experimentat si inzestrat cu umor ( il gasiti in blogroll), unde spunea ceva de niste petunii minimo. N-am inteles prea bine despre ce era vorba , dar se pare ca undeva in fundul memoriei mi s-a cuibarit informatia, pentru ca duminica, fiind prin piata, am dat cu ochii de o asemenea petunie. Si mi-a revenit in memorie. Poate ca altadata nu i-as fi dat importanta, insa acum am privit-o cu mai mare atentie si , ghiciti, mi-a placut. Nu atat ca era mica, ci mai ales culoarea.Ce culoare? Unii i-ar zice somon, eu ii zic portocaliu pastel , chit ca nu sunt trendy. Ia priviti!

Ziceti si voi daca nu-i draguta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Petunii mici, mici

  1. Georgiana zice:

    E’o frumusete! Da’ chiar ca are o culoare greu de definit…Ce frumos le potriveste natura asta!

  2. Foarte frumoasa! Sa te bucuri mult timp de ea!

  3. Poate vrea apa. Sau ingrasaminte.

  4. Mona zice:

    Nu e draguta, e foarte draguta, sau cum ar zice o prietena, e exagerat de draguta!!! Sa te bucuri de ea!!!

  5. Ana zice:

    Da, petunii Million Bells. Sunt superbe.

Lasă un răspuns

