Breaking news

News from ” Gradina visata”:

Zi end.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Breaking news

  1. Ooo…s-au inrosit, respectiv ingalbenit. Le astepti pana se inroseste tot ciorchinele?
    Ale mele mai au pana se vor inrosi. La anul pun si eu cherry, cred ca se inrosesc primele, pentru ca nu asa mult de crescut.
    Gherghinele le-ai pus din seminte?

    • Alexandra zice:

      Nici nu stiu, te rog sa ma crezi. Astept sa vad cum evolueaza, daca incep sa dea semne de oboseala,voi culege normal. Frumos ar fi fost sa se coaca toate odata, iti inchipui ce frumos ar arata!Da, rasadurile de gherghine le-am facut singura,insamantate in jardiniera in februarie. M-am chinuit cu ele pentru ca a fost frig, nu le-am putut scoate in gradina si s-au lungit, au facut niste tulpini luuungi si subtiri, dar odata scosi la aer si-au revenit. Ies foarte repede din seminte. Tuberculii, scosi toamna se pot replanta primavara urmatoare, exact ca la dalii.

  2. Georgiana zice:

    Alea rosii ar fi fost in stomacul meu demult 🙂 Le’as fi mancat asa, direct de acolo, fara nicio spalare, nimic!
    Tare mai esti tu gospodina, manca’te’ar mama!! Cum ai pus tu cu manutele tale de toate, acolo’n gradina!! Brava de 10 ori!

    • Alexandra zice:

      Da’ ce crezi ca eu nu? Intai le-am tras in poza, pe urma le-am tras in stomac! Gradina ce e de mine, ca de cand cu blogul asta nu mai fac mancare, curatenie, de calcat smulg dimineata o rufa din morman si o calc in mare viteza, mi-am pus toata familia in cap! Gradina si blog, am innebunit soro!

  3. Maryanne zice:

    Daliile pitice din seminte,am si eu de vreo 5 ani.Se autosamanteaza ,iar daca scoti tuberculii si ii replantezi primavara ies niste exemplare superbe.Si de la an la an ies alte nuante.Poti vedea in albumul meu.

  4. Viatalatara zice:

    Ohoho…ce bune trebuie sa fi fost!

  5. Georgiana zice:

    Alexa, ce să facem? Doar n-o să renunţăm la aşa o plăcere… o viaţă avem! ce mama mă-sii?! 😀

  6. chiccutza zice:

    ce rosii frumoase!!! FELICITARI!
    am si eu 4 fire in balcon pline de gogonele,dar inca nu s-au copt:)

  7. Maryanne zice:

    cum sa renuntati mai fetelor?vedeti-va de treaba ca e bine asa.O viata avem!ne face bine sa facem ce ne place.Bine pt sanatate.

Lasă un răspuns

