Vizitatorii

Am si eu ca tot bloggeru’, cativa vizitatori pe zi.Mai mult ca sigur, unii dintre ei sunt esuati pe blogul meu si mi-am dat seama de asta citind in panoul meu de control cuvintele tastate prin care au ajuns la ” Gradina visata”. Si tot mai mult ca sigur este ca nu au gasit aici raspuns la ceea ce cautau. Imi pare rau ca i-am facut sa-si piarda timpul, imi cer scuze aici, in articolul asta; mai mult decat atat, incerc, atat cat ma pricep , sa le dau si cateva raspunsuri, satisfacatoare, sper.

-„ce e cand visezi gradina cu flori” eu zic ca e de bine-

-„impozite chiriasi”-chiriasii nu platesc impozite, cel putin deocamdata. Daca s-a schimbat Codul Fiscal as fi stiut, citesc Monitorul oficial zilnic. E posibil sa fie vreo propunere de modificare a Codului Fiscal, poate e chiar in Parlament. Deocamdata impozite platesc doar proprietarii, pentru chiria incasata.

-„cand se sapa gradina”- in teorie primavara si toamna, dar in practica, cand ai timp si chef’

-„cum faci trandafiri din frunze”-din frunze n-o sa va iasa niciodata trandafiri, nici chiar din frunze de trandafiri. Incercati cu butasi de trandafir, ar fi o sansa’

-„cand se recolteaza florile de lavanda”-pai… cand exista!

-„ce flori frumoase sunt”-eu consider toate florile frumoase, acu’ depinde de gust…

-„cum se aranjeaza castravetii in gradina”-depinde ce forma geometrica preferati: cerc, romb, careu, triunghi, e la alegera dvs.

-„rucola+tarani+piata”-va rog reformulati, imi pare rau, dar n-am inteles ce doriti

Cam astea ar fi deocamdata. Va stau oricand la dispozitie in masura in care ma pricep si eu.

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Vizitatorii

  1. Georgiana zice:

    ahahaha :)))
    uite si pe mine cum ma mai gaseste lumea: http://georgiana75.wordpress.com/2010/03/29/cautari-google/
    Ieri de exemplu am fost gasita asa: „curva din iasi georgiana”, „pozitii kmasutra” 😀

    • Alexandra zice:

      Aaa, pai inseamna ca eu stau bine!Apropo de curva , sa-ti povestesc scurt o intamplare adevarata de cand era fiu-meu mic. Avea vreo 2 ani si era innebunit dupa Julia Roberts, se uita la Pretty women non-stop,(stii filmul, da?) ma disperase (acum are 20 de ani si nu-i mai place). Si intr-o zi vine cineva la noi,nu mai stiu cine, si-l intreaba pe cine iubeste mai mult, pe mami sau pe tati, clasica intrebare cretinoida. La care el (deci avea 2 ani )zice: pe mami , ca e frumoasa, e prostituata…

      • Maryanne zice:

        apropos de intrebari cretinoide.Se poarta si acum.Pe fiica-mea asa o deranjeaza cand i se spune:ce faci urato?ca nici nu le raspune.De la 3 ani ma intreaba ,de ce-mi zic asa?sa nu te deoache ii raspund.

      • Alexandra zice:

        Ai grija, sa nu ramana copilul cu complexe. Nu ii mai lasa sa-i zica asa! Sa spuna asa copiilor lor!

  2. Georgiana zice:

    rad ca proasta :)))))

  3. Hai ca am ras cu lacrimi! :))

  4. victoria zice:

    hahahahaha,mai potoliti-va ca ma ia burta si nasc acus :)))

  5. Elfa zice:

    aiaiiii… mor de ras!! eu inca nu am avut parte de asa ceva, cautarile sunt ff pertinente. Inca :))))

  6. Mona zice:

    Cum ajungi sa vezi ce cuvinte au tastat cei ce te-au gasit?

Lasă un răspuns

