Zana Eficientei

De cateva zile am descoperit ( in blogroll-ul Georgianei), blogul Zanei Eficientei si tot de atunci tot il rasfoiesc si citesc retetele alea formidabile, cu balele curgandu-mi pe piept! Dau sa ma ridic de la calculator , sa pregatesc si eu o reteta din alea,dar ma asez la loc, caci tocmai am deschis o pagina, unde apar alte retete, si mai formidabile!

Dar ceea ce imi place cel mai mult la Zana este stilul ei de a scrie, usor acidulat, ironic si autoironic ( dar numai putin, cat sa dea gust), smecheros si cultivat in acelasi timp si foarte foarte coerent. Are un umor savuros, iar descrierile sale sunt atat de plastice, incat de multe ori ma trezesc a doua zi, gandindu-ma la ele  si pufnind singura in ras, ca proasta-n targ.

Va recomand blogul Zana eficientei. E super!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Zana Eficientei

  1. victoria zice:

    acusica intru si eu ca m-ai facut curioasa

  2. Georgiana zice:

    Mă bucur că-ţi place, eu am stricat multe tastaturi din motive de salivat abundent la ea pe blog :))
    Asta ai cetit-o? http://zanaeficientei.wordpress.com/despre/
    Iti mai recomand si pe Tanti Jeni: http://cantinasociala.wordpress.com/
    te pupic!

  3. Georgiana zice:

    sunt la spam… 🙂

  4. Georgiana zice:

    am pus doua link’uri, de aia! 😉

  5. Zana Eficientei zice:

    fir-ar, ca nu stiu cum se pune emoticonu’ ala rushinos. fiindca rusinata ma simt. rusinata de atatea complimente si infoiata nevoie mare, tot de la ele. azi ii las pe ai mei flamanzi, ca eu plutesc de placere 🙂 multumesc mult.

    • Alexandra zice:

      Eu ar trebui sa crap de rusine si sa nici nu ridic privirea, ca in materie de gatit sunt asa, pe la gimnaziu, pe cand tu iti dai al treilea doctorat. Ma bucur rau ca am dat de tine!

Lasă un răspuns

