Vaccin natural

Institutul Cantacuzino produce un nou vaccin antistres, un vaccin binevenit in vremurile astea de criza.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cat mai natural, Zambete și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Vaccin natural

  1. Georgiana zice:

    wow! si-o sa vedem numai oameni rânjiţi pe stradă! Ce fain!! Mi-l fac! Să moară Veta de nu! 😀

  2. Cred ca a fost testat pe astia din Guvern deja. Vad ca la ei functioneaza. 🙂

  3. Alexandra zice:

    Nu, ei sunt imuni din nastere!

  4. chiccutza zice:

    Super vaccinul!Se livreaza si in strainatate?As vrea si eu vreo 10 cutii 🙂

    • Alexandra zice:

      Nu, este numai pentru Romania si se da cu prioritate pensionarilor si bugetarilor, pe baza de reteta de la psihiatru si fara compensare. Imi pare rau…

      • chiccutza zice:

        ahaaa!poate gasesc si eu pe-aici inlocuitorul 🙂

      • Alexandra zice:

        Chiccutza, acum serios, tu esti necajita rau, fato! Ti-e dor de acasa mult , vad eu… Uite ce zic eu, gandeste-te la ce e mai bine pentru copilasii tai , aia frumosi, sa-ti traiasca! Tu nu vezi ca din Romania pleca tinerii pe capete! Eu una n-as fi crezut pana acum un an-doi ca ii spun lui fiu-meu sa plece din tara cu prima ocazie! Eu as fi plecat daca as mai fi avut varsta potrivita, dar am depasit 40 de ani, cine dracu ma mai angajeaza!? Si nici sa stau parazit nu vreau.Aici nu e viata de trait, nici pentru copiii si nici pentru tine! Incearca pe cat poti sa te impaci cu ideea ca trebuie sa fii acolo, ca asa trebuia sa fie si nu altfel, ca toate se intampla cu un scop, care noua ne scapa. Te rog, cand simti ca te apuca depresia, vino la mine sa mai vorbim, despre orice. Ai e-mailul meu, am messenger, ai blogul… Ok?

  5. Mariana zice:

    Bun sfat ai dat Chiccutzei !esti cumva sfătuitoare la baza?
    Sper ca ai înțeles gluma!!!
    Pentru tine doar si sper sa nu treaca pe aici „copilul
    „sau „Rev”sa vadă ce comentez eu aici!
    Are viza pe 1o ani in State si dacă nu ar fi copilul meu as spune:dute,dute ca aici nu se poate!
    Nu pot sa-i zic nu ma lasă ceva de la suflet…
    E ! daca as fi mai tânără,as merge si eu dupa ea!
    Ai messenger???serios???si eu!!!poate ma treci la tine,doar daca vrei- e mai bine uneori-
    Sa nu zici:uite si la asta !ii dau degetul si ea vrea messengerul meu!
    Al meu ID este Mariana ! încearcă totuși!daca nu , nu e stres

  6. Mariana zice:

    Interesant si haios medicament!!!hi,hi !
    Am avut o colega tare simpatica si înjurătura ei era : sa-l mănânce in C.R – da bine zicea ca nui lucru usor sa te mănânce in c.r !
    Scuzele mele pt unele cuvinte…as șterge da nu pot…vai da hid vorbesc,ioi,ioi

Lasă un răspuns

