Flori ude

Articolul de astazi este pentru colegii de serviciu de care tocmai m-am despartit . Dupa zece ani impreuna, azi ne-am luat la revedere, cu emotie in glas si lacrimi innabusite discret. Ale mele si cred ca si ale lor.

Tot astazi , mi-am adus aminte de multele clipe frumoase petrecute impreuna, de excursia din Bucovina, de concediul la comun din Grecia, de intalnirile de lucru de prin tara, de inaugurarea noului sediu, de petrecerile de Ziua Energeticianului, de ziua cand am scapat de un director general diabolic ( zi transformata in sarbatoare) si inca multe altele. Mi-am adus aminte prima mea zi de munca acolo si la  cat de aproape i-am simtit inca de la inceput. Mi-am adus aminte si de cei care s-au pensionat in aceasta perioada si cum mi-a parut rau pentru fiecare dintre ei, ori de fapt mi-a parut rau pentru mine, caci ramaneam fara intelepciunea si experienta lor profesionala. Mi-am adus aminte de colegii care au plecat intr-o lume mai buna, fie-le lor tarana usoara!

Tuturor le daruiesc aceste flori ude…

Pentru : Georgeta B, Valentina, Nina, Irina, Florin A, Ion,Ana B., Lizica, Valentin, Manuela, Ana V, Alin, Georgeta G, Ioana, Marius M, Florin G, Catalin, Razvan, George, Mariana, Nicoleta, Elena V, nea Titi, Luca, Dorina , Doina B, Nicu, Claudia, Eliza, Mihaela, Ella, Neli, Ciprian, Tina, Carmen, Octaviana, Silviu B, Mihai N. , Dorin, Doru D.,Giuseppe, Dan D.,Elena Pop, Elena Petrovici, Doina F,Daniela P,Cristina D.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Flori ude

  1. Georgiana zice:

    sper ca esti bine!

    • Alexandra zice:

      Sunt bine de tot. Pe bune. N-ai vazut ce am scris la tine pe blog? hehe

      • carmen n.m zice:

        M-am bucurat sa vad ca ma numar printre cei carora le trimiti „flori ude”.Daca nu te-as cunoaste as crede ca citesc necrologul in ziarul Adevarul.Poate nu stiai,dar timpul nu sta in loc.Nici astia n’or fi batuti in cuie.Tu esti de-a noastra Alexandra,lumea te cunoaste, te iubeste, la tine usile intotdeauna au fost deschise.Lasa necazul, ne-ai obisnuit cu hazul. Daca nu existai trebuia sa te inventam – asta e dintr-un film,mi-a placut mie mult- Ui chip in taci !

      • Alexandra zice:

        Chipintaci, of cors.

  2. Georgeta G. zice:

    Este destul de tarziu si nu reusec sa adorm. Ziua asata mi s-a parut un cosmar. Dupa multele necazuri prin care am trecut in ultimul timp, astazi m-am intors acasa cu un gol si mai mare in suflet. E nedrept ce s-a intamplat si ma rog la Dumnezeu sa faca o minune si sa fim din nou impreuna. Vreau sa cred ca acest lucru ar mai putea fi posibil (nici nu m-am culcat si deja visez!). Iti doresc mult noroc.

  3. doina zice:

    un singur lucru trebuie sa-l ai in permanenta in minte :sanatatea !te ajuta sa treci cu bine peste toate, iar tu esti la varsta cand la orice ora poti avea satisfactii si realizari .cu sinceritate doresc sa auzim de bine !raman aceeasi pasionata cititoare a ,,gradinii visate ,, care are si ,,chiriasi,,
    pentru mine esti aceeasi colega (cum spui tu)
    cu bine !

  4. Sper sa fi priceput cum trebuie situatia…eu nu pot sa iti sugerez decat sa ai tarie si sa iti aduci aminte ca orice sut in fund este un pas inainte.

    • Alexandra zice:

      Haha! Da, ai priceput f bine, si ai dreptate cu sutul. E foarte corect.Cel mai greu este insa cand esti dezamagit de cei pe care ii considerai apropiati, restul nu conta.

  5. baciu cristian ioan zice:

    Trebuie sa te bucuri deoarece vei incepe o viata noua alaturi de noi. Ai sa vezi ca „SMARTIENII” te primesc cu bratele deschise. Te vei bucuira de prietenia si respectul tuturor.
    Bunul tau prieten.

    • Alexandra zice:

      Chiar ma bucur , Cristi! Mi s-a luat un mare bolovan de pe inima ca am plecat de acolo. Pe de alta parte despartirea de colegi a fost grea.Iar de tine nu m-am indoit niciodata!

  6. Tina T zice:

    *Fataaaaaaaaaa*,
    zic si io asa, na, ca fetele de la mondenii ca sunt simpatice.
    Acum am descoperit aceasta postare.
    Eram plecata cand ai pus-o.
    Mi-ai adus o lacrima in coltul ochilor…(e si numele meu aici, printre celelalte)
    Mi-ai adus in minte momentul din care am inceput sa te indragesc, sa tot fie vreo 14 ani ?
    La o sedinta de analiza cu toti directorii, sefi de servicii, tot tacamul, *generalul* a intrebat:
    – Cine a facut aceste lucrari, daca …?
    Lucrarile eu le facusem, dar cu aprobarea ta, si de fincare data cand veneam sa-mi semnezi, ziceai “mergem inainte”…si mergeam, eu gandindu-ma ca la un moment dat voi da socoteala si voi fi singura raspunzatoare, buna de plata, daca un ne-am fi incasat banii, pentru ca nu aveam nimic scris din partea ta – totul era pe vorbe.
    Am incremenit…si cum glasul imi pierise framantandu-ma cum sa raspund si ce sa zic,
    m-am trezit ca dintr-un vis, cand te-am auzit spunand :
    – Eu am decis sa se faca…
    WOOOOOOOOOOOW ! nu-mi venea sa cred.
    Te-am considerat atunci cea mai ONESTA FIINTA DE PE PAMANT.
    Pentru ca am avut si directori care au tacut cand ar fi trebuit sa vorbeasca.
    Mi-ai placut ca om de cand te-am vazut, te-am admirat ca la varsta ta sa fii director, insemna ceva, dar din momentul acela am inceput sa te iubesc, am vazut in tine OMUL SPECIAL, care esti.
    Iti doresc sa ai parte in viata numai si numai de realizari, bucurii si impliniri atat profesionale cat si in minunata ta familie !

    Tina,
    cu drag

    • Alexandra zice:

      Nu mai tin minte episodul, dar te cred… Tina, criteriile pentru care acum 10-15 ani erai numit intr-o functie de conducere sunt aceleasi pentru care acum esti eliberat din aceeasi functie. Multumesc frumos pentru frumoasele cuvinte. Ce sa zic, viata merge inainte si binenteles, tot raul e spre bine! Si sunt lucruri cu muult mai importante decat cariera, banii sau alte rahaturi, asta am spus=o dintotdeauna.

Lasă un răspuns

