David Austin si trandafirii lui englezesti

 

Acum cativa ani, cautam pe internet sa ma informez despre trandafiri. Asa l-am descoperit pe Davin Austin si pana in ziua de azi continui sa ma minunez de trandafirii lui. Ai lui, pentru ca el i-a creat, i-a incrucisat, i-a adus la perfectiune.

Sir David Austin a fondat compania sa in anul 1959, iar de atunci pana azi a creat peste 200 de trandafiri, care de care mai frumos si mai parfumat, premiati le nenumarate concursuri.

Am luat si eu legatura cu cei care lucreaza acolo, pentru a comanada niste butasi, dar mi-au spus ca nu livreaza in Romania.Adica…  nu livreaza in Romania. De ce nu ma mir?! Mi-au trimis in schimb un catalog, gratis, asa, ca sa ma necajesc si mai tare!

Se pare ca exista butasi de trandafiri englezesti si in Romania, dar nu stiu de ce, nu am incredere. Intr-un timp eram ferm hotarata sa merg in Anglia si sa-mi iau trandafiri direct de acolo, ma interesasem de localitate, cazare, tot. A venit insa criza si toata chestiunea a ramas in faza de proiect. Poate la anul.

Parte proasta cu trandafirii englezesti este ca sunt mult mai sensibili la boli decat ceilalti. Cu toate astea tare mi-as dori in gradina macar cativa, chiar daca cer ingrijiri speciale.

www.davidaustinroses.com

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Trandafiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la David Austin si trandafirii lui englezesti

  1. Eu nu prea ma pricep la trandafiri…stiu doar sa ii admir si sa ii miros.
    Pentru mine toti sunt superbi.

  2. Sunt intradevar deosebiti. Cine nu si-ar dori asa ceva!

  3. Tina T zice:

    SUPEEEEEEEEEEEERBI !!!
    cei galbeni imi plac mai mult si mai mult.

    Alexandra, bine te-am regasit, mi-a fost dor de blogul tau, te rog fa ceva, *umbla la butoane*, am postat ceva la Muzica Infinity si mi-a disparut tot ce scrisesem.
    Imi vine sa plang…

  4. doina zice:

    nu stiu sa spun care imi plac cel mai mult… iubesc trandafirii enorm! BAIATUL MEU CEL MARE IMI ADUCE DE ZIUA MEA DINTOTDEAUNA . deci face parte din sentimentele cu care voi muri. ilustratele nu le pot cataloga ca frumusete …
    le simt mirosul privindu-i !
    cu stropi de roua -ntre petale
    in dimineti de soare pline
    zambesc feeric trandafirii
    ca diamantele-n culori divine .
    pe curand

  5. Maryanne zice:

    doamne!m-ai imbolnavit cu astia din poze.Sunt superbi!!!!si eu ,ca o mare iubitoare de trandafiri,mi-as dori cativa englezesti in gradina mea.Am vazut si la noi la unele firme,dar,erau f scumpi si la noi nu ai garantia ca primesti exact ce ai comandat.Mi s-a intamplat asta chiar la trandafiri.Am vazut la cineva englezesti si a zis ca-mi da butasi.O sa incerc sa-i prind asa.

  6. Maryanne zice:

    multumesc ca mi-ai amintit.O sa intreb inainte de data asta.

  7. andrei zice:

    Salut.Ceva despre trandafiri;Este adevarat,ca cei Englezesti sunt superbi,dar sa stiti ca au rivali:exista in Cj. o asociatie numita „Amicii Rozelor”,al carui presedinte este Dr.Stefan Wagner,o somitate in domeniu,care a „lucrat” cu trandafirii romanesti si a brevetat (inventat) cca 40 de soiuri de trandafiri,adaptati la clima noastra.Doritorii se pot adresa direct dansului la tel.0264 440 024,sau va puteti comanda butasi de trandafiri,sau puteti deveni chiar membrii.Succes.

    • Alexandra zice:

      Da da da, cum sa nu stiu de Dl. Wagner. Toti iubitorii de trandafiri au auzit de el. Iar pe site-ul Amicii rozelor intru si eu deseori. La mine in gradina insa nu mai am loc pentru trandafiri, poate asa,unul-doi, sa fie cu totul deosebiti. Oricum, mersi de informatii Andrei.Si te invit sa-mi vezi si ceilalti trandafiri postati. O seara buna!

  8. zephirine zice:

    asa, ca tot ne-am cunoscut mai bine, tot bantuind pe blogul tau am vazut ca ai vrea sa achizitionezi niste trandafiri englezesti. de la david austin ar fi perfect, insa daca nu vor sa ne dea si noua asta e. poti insa cumpara si de la noi, este un producator care ii inmulteste, este chiar nepotul dlui Wagner, firma o gasesti la http://www.rosafruct.ro si poti avea toata increderea, este un producator foarte serios si eu chiar am luat de la ei trandafiri englezesti si arata exact ca in pozele de pe siteul lui david austin.
    au si soiuri care nu sunt postate pe site, adica aveau anii trecuti dar poti intreba.

    • Alexandra zice:

      La primavara, acum nu vreau sa pun trandafiri, mi-e teama sa nu inghete. Pana atunci ma documentez. Multumesc! O recomandare venita din partea unui gradinar face cat o mie de reclame!

      • maryanne zice:

        eu am luat vita de vie de la rosafruct.F multumita am fost de felul cum erau aranjate si etichetate.

      • Alexandra zice:

        Dar planta ca atare era ok? Ca ambalaj, mersi, ma pot lipsi la o adica daca ma duc si le cumpar de la ei.

      • maryanne zice:

        sigur ca erau ok.Altfel nu ma aratam multumita.Erau butasi sanatosi,cu radacini sanatoase si cum le-au scos din pamant ,le-au si trimis imediat.Tot in toamna le-am comandat,si mi le-a adus curieratul pana in poarta acum doi ani.Merita banii,pt ca ce comanzi aia primesti.Pe cand la alte firme ,am avut surprize si nu mai am incredere sa cumpar.Nu imi permit sa mai risc la timpurile astea.

  9. zephirine zice:

    vita de vie nu este produsa la rosafruct, doar comercializata de ei. trandafirii nu sunt ambalati si plantele sunt de cea mai buna calitate, eu prefer sa cumpar de acolo mai scump decat la jumatate de pret din alta parte. si sigur nu ingheata la iarna, trandafirul e o planta rezistenta, foarte rezistenta si nepretentioasa, cred ca asta e secretul sau. plantezi ca la carte, faci un musuroi de pamant si gata … nu mai ai nici o grija. daca ai achizitionat plante de calitate
    si trandafiri englezesti la primavara s-ar putea sa nu mai gasesti pe stoc.

    • Alexandra zice:

      Mie si preturile mi se par bune, chiar mai bune decat in alta parte. As cam face un drum pana acolo…

      • maryanne zice:

        asa este.Daca cumperi de la sem-luca,la 10 lei butasul si e altceva decat ce ai cumparat,mai bine cumperi cu 14 lei de la rosafruct ,dar ai garantia ca ce cumperi aia e.Parerea mea,care am cumparat in primavara sterling silver de la sem-luca si e un roz banal.Nici macar un roz frumos nu e.Au etichete frumoase,se incanta omul,dar,surpriza……Altii au patit-o cu struguri de masa,si cand colo,era ceva marunt si ,dezamagire.

      • Alexandra zice:

        Ia r daca te duci acolo si cumperi direct costa 6 lei, mai putin ca oriunde! Doar ca e drumul lung, imi trebuie 2 zile.

      • maryanne zice:

        daca era aproape mergeam si eu.

      • Alexandra zice:

        Da chiar, Maryanne, tu esti acolo departe de orice!

      • maryanne zice:

        asa este,si vine curieratul la mine.

  10. zephirine zice:

    diferenta de la 6 lei la 14 o dai pe drum, si daca tot vii pana aici merita sa treci pe la ciumbrud si iei trandafirii cu 4 lei. dar nu conteaza, si 14 lei e bine zic eu, eu merg direct la ei si voi lua cu 6 dar comand si de la oradea cu 15 si nu-mi pare rau. am luat si din baumax la ghiveci tot asa 13 – 15 lei.

  11. zephirine zice:

    pentru vita de vie – struguri de masa, uite un producator direct http://www.profi-family.ro/
    nu stiu cum vinde, puteti intreba, dar vitele produse de ei ajung in supermarketuri cu alta eticheta si la preturi mai mari de cel putin 5 ori.

  12. David Austin Trandafiri Englezesti are acum Reprezentanta Autorizata in Romania.
    Va asteptam pana la data de 1 martie cu orice solicitare de soiuri aflate in magazinul nostru online, Gradina Bijoux. Grabiti-va pentru ca varietatile din stocul David Austin se imputineaza!

Lasă un răspuns

