Infinity

http://www.youtube.com/watch?v=jzy2dgEUOhY

O melodie mai veche, dar foarte misto! ! 

Baietilor o sa le placa in mod deosebit videoclipul!!

Va doresc o saptamana fantastica !!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Infinity

  1. Tina T zice:

    Muzica, ?
    ok, muzica sa fie…
    numai ca de alta factura.

    Pentru ca tot m-ai intrebat unde-am fost, voila…

    Aceasta este muzica pe care o poti asculta in Metrou.
    Ei, dar nu orice metrou…

    Metroul din Paris este unul dintre cele mai rapide mijloace de transport care se afla la indemana oricui. Trenurile sunt vechi si daca-ar fi s-o spun p’a dreapta, mai confortabil este metroul bucurestean, cu toate acestea, Metroul din Paris, are o anume culoare a vremii, un *nu stiu ce *, care il face unic…
    Este un simbol al Parisului si poti calatori aproape in orice colt al Parisului…

    Si mai e ceva, ceva simplu, dar simplu de tot; oamenii care umplu acest mijloc de transport, ca sunt francezi de origine sau simpli turisti, au alte fete, m-am mirat intotdeauna de fetele acelea joviale, pline de sarm, pline de amabilitate, de optimism, de zambet si frumusete.
    O frumusete launtica nu neaparat fizica, o frumusete care vine din adancul inimii, din multumire, *din fericire* cam mult spus, dar cred intradevar ca francezii sunt fericiti.
    Sau poate doar stiu sa traiasca…
    In orice imprejurare sunt binevoitori, si de o amabilitate rar intalnita, daca ai sa intrebi pe cineva de unde sa iei metroul spre…va merge cu tine, pana la statia de care ai nevoie.
    Niciodata pe trecerea de pietoni, un conducator auto, nu te va obliga sa maresti pasul doar pentru ca el te asteapta…intotdeauna o casiera te va intampina cu un zambet sincer si cu un „bonjour madame”…
    In fine, niciodata, dar niciodata in viata mea, n-am sa ma satur de *ORASUL LUMINILOR*.
    Si nu stiu draga Alexandra, unde mi-a fost capul, de am plecat acum si nu aproape de 14 iulie, ca sa sarbatoresc pe Champs Elysees, ziua Nationala a Frantei.

    M-am pierdut in cuvinte si am uitat sa spun ceva foarte important;
    muzica in metrou, este interpretata la acordeon numai si numai, de tziganii romani.
    ARTA nenica…nu gluma !!!
    Cu fiecare am vorbit, pe fiecare l-am platit pentru bucuria de a asculta aceasta minunata melodie franceza, pe care o interpreteaza atat Andre Rieu, sau mai stiu si eu care cantaret celebru; Yves Montand sau Edith Piaf…

    pup

    • Alexandra zice:

      Tina, draga mea, ai venit in sfarsit. Binenteles ca ai fost la Paris, am avut eu o banuiala… Mi-a fost dor de comentariile tale, asa cum mi-e dor si de tine! Cand ai timp poate imi faci o vizita la noul loc de munca…

      • Alexandra zice:

        Vezi ca te grabesti? Afla ca mi-e frica de: tsunami, caini,papusi,clovni.Dar e doar frica, nu fobie. Ei?

      • Tina T zice:

        Ei, he, he…
        n-avem ocean, n-avem tsunami, iar acolo niste valuri la Marea Neagra, nu pot provoca dezastrele din alte parti (e rezolvata, da ?).

        Caini ? ma faci sa rad…te uiti la *Cezar si cainii* pe National Geographic si inveti sa-i stapanesti; „cu puterea mintii, nu cu batul”, dupa cum spune Cezar.

        Papusi, toate papusile ????????
        Sunt atat de frumoase, mai ales cele foarte scumpe din portelan.
        Desigur ca ai vazut filmul cu papusa Chucky, da, aici sunt de acord, si pe mine m-a bagat in sperieti, dar nu m-a tinut mult.
        Daca aveai fata, desigur ca ai fi fost obligata sa-i cumperi si papusi, atunci le-ai fi descoperit frumusetea si ce de rochite cu dantele ai mai fi facut.

        Clovni, despre clovni, chiar nu stiu ce sa zic, decat ca nu ma amuza, n-am ras niciodata la giumbuslucurile lor. Pesemne depasisem varsta.
        Iar tu, nu te duci toata ziua buna ziua la circ, asa ca iata, hi,hi…nu-ti mai este frica de nimic.
        pup

      • Alexandra zice:

        Pai … asa ma vezi tu de viteaza? Afla ca nu sunt. La ocean am fost de doua ori si cred ca o data pe zi, cat am stat acolo, tot ma gandeam la tsunami. Sa vezi ce caini am aici in „cartier”… Ca sa ma duc la „supermarket” iau masina, hehe. Papusi, mai imi apare cate una in fata cand si cand si ma oripilez pe loc. Cat despre clovni, ai dreptate, astia nu-i vezi mergand pe strada, deci aici ar fi ok. Dar tu esti o draguta ca ma incurajezi… Saru’ mana

      • Tina T zice:

        Cu vizita m-ai pus pe ganduri, dar ma lamuresc io, maine…sper

Lasă un răspuns

