” Gradina” vecinilor

Nu vreau sa fiu rea, dar gradina vecinilor ma exaspereaza! O gradina mai plina de balarii n-o sa vedeti nicaieri. E drept ca doar trei sferturi din gradina are buruieni cat mine de mari, pentru ca in celalalt sfert stau la plaja proprietarii cand vin in weekend si  mai tund cand si cand, caci altfel nu s-ar putea deplasa de la un sezlong la altul, plus ca nu s-ar mai vedea unul pe celalalt .Pentru ca buruienile respective au peste un metru inaltime!!

Nu m-ar fi deranjat defel salbaticia de acolo si nu as fi scris acest post, daca in dupa-amiaza asta nu as fi descoperit langa gardul despartitor un sarpe. Un sarpe mic, ce-i drept, dar suficient cat sa-ti inghete sangele in vine. Cred si eu ca sunt serpi, gradina aia nu a mai vazut coasa de ani buni. Mai mult, balariile sunt acum in plina floare si binenteles ca toate semintele se scutura la mine in batatura, asa ca anul viitor voi avea niste buruieni de toata frumusetea in iarba. Nu mai pomenesc de gusteri, astia sunt o prezenta obisnuite de pe-acuma.

Cam asa arata … nici nu stiu cum sa-i spun, vedeti si voi poza si poate va vin idei de cum sa-i zicem .

Langa gard, chiar acolo unde am facut fotografia, am cativa rugi de zmeura, dar nu ma mai duc acoloooo, sa ma tai! Duca-se cine o vrea, mie pana aici mi-a fost!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la ” Gradina” vecinilor

  1. Aha…fobia!
    Ce putea sa iti faca bietul serpisor!? 🙂

  2. 😀 nu te-ai prins!
    vecinii tai sunt niste super ecologisti: au grija de biodiversitatea gradinii tale, si-ti mai trimit si ajutoare nonchimice in lupta cu daunatorii (serpii si gusterii), care papa ecologic insecte, paianjeni si alte alea … 😛

    • Alexandra zice:

      Sa te vad in locul meu, macar o saptamana! Ma gandeam sa ma duc sa dau o coasa, asa, moca, numai sa nu mai vad jungla aia acolo. Nici cainii maidanezi nu intra acolo, iti inchipui. Si nu se vede bine in poze, realitatea e mult mai naspa.

  3. ba_laura zice:

    eu i-as prinde cand vin pe-acolo sa faca plaja si mi-as exprima ingrijorarea petru intergitatea lor corporala, intrucat colcaie serpii ca nebunii in gradina lor!

    • Alexandra zice:

      Acum ca m-ai provocat, hai sa-ti zic si ce gradina de ” legume” au. Si-au pus o brazda de ceapa, in zig-zag si una de sfecla rosie, deasa-deasa. Mi-a stat pe limba de cateva ori sa le spun sa le rareasca, pentru ca altfel n-or sa creasca in veci, dar pe urma m-am gandit sa nu-i ofensez cumva sau sa creada ca ma dau mare.Asa ca ii las in pace. Cat priveste serpii, e posibil sa ii considere animale de casa, stiu eu?

  4. Maryanne zice:

    aoleu!fereasca D-zeu de asa vecini.Sunt peste tot din acestia.Exact asa arata si la noi o curte,dar am norocul ca,intre mine si acea curte ,mai e o curte cu gradina klumea.Si vreau sa zic ca vecina mea e disperata.Se mai duce sotul ei sa dea cu coasa macar pe langa gard.II e groaza si ei ca se scutura samanta si o duce vantul peste tot.mai ales in curtile vecine.De serpi ,nu mai vorbesc cu lacul aproape.Sunt la ei acasa.De aceea ,te inteleg perfect,cat esti de suparata,de ai postat .

    • Alexandra zice:

      Uf, ma bucur ca ma intelege cineva! Dar stii ce e curios, ca nu ii ambitioneaza deloc curtile vecinilor, care arata f misto. Ei nu, se complac in buruienile alea sufocante. Si n-ai ce sa le zici, sunt la ei acasa, doar!

  5. Elisa zice:

    Alexandra,
    sa stii ca peste tot este asa.Noi mergem dincolo de gard si sotul meu coseste (proprietarul nu este de aici) de cateva ori pe vara caci vin melcii de acolo la noi.Pe cealalta parte este iarsasi o gradina a unei familii care-i plina de bani din trafic de nuj ce… si femeia zbiara cand comunica cu cineva asa:
    „Cine-i harnic si munceste,ori e prost ori nu gandeste.”
    Langa gradina asta a ei plina de balarii are cumnata mea care ieri vad ca au cosit caci li se maneaza lor plantele de la balariile neaerisite de alaturi.Deci,vezi ca nu esti singura. Ba ii mai scapa si cainele in gradini si face tumbe.
    Si,serpi sunt si pe aici,mi-a spus sotul meu ca a vazut in zmeurisul vecinei.Iti inchipui ca si mie mi-e frica de muscatura 😦 daca-l calci pe coada….
    Sa-ti traiasca rosiile! Acesta-i salutul gradinarilor de anul asta 😀

    • Alexandra zice:

      Buna , Elisa! Sa stii ca pana anul acesta nu m-a deranjat indolenta lor, dar cum au fost ploile astea nesfarsite, au crescut balariile in asa hal ca numai cand te uiti la ele simti ca te sufoci. Si binenteles, cand vin in weekend, fac un gratar, stau toti in chiloti tanga ( si au gard de plasa) de se uita tot satul ca la urs !! si tot asa ii auzi: Draga, eu am venit sa ma relaxez, nu am venit sa dau cu sapa, sa-mi stric manechiura! Oraseni, ce vrei! Cat priveste rosiile, am noroc cu solarul, aici in sud mana e mai ceva ca la munte! Ma bucur ca te-am auzit, sa stii ca eu te vizitez zilnic!

  6. Tina T zice:

    Asa plina de balarii cum e, daca era si un Pip sau o Estella pe acolo, as fi zis ca suntem in gradina din Marile sperante, a lui Dickens.

    Dar toate pana la un punct; cel cu SOARPELE iiiiiiiiiiiiii !!
    NU, serpii chiar nu-mi plac…accept sa calc intr-o gradina pe o omida *pisica popii*, stii cum e, maaareeeeee, paroasa, uneori verde sau negru rosietic, accept sa ma ciupeasca o ganganie, accept cred ca orice intr-o gradina, dar sa calc pe un sarpe, asta niciodata …sper sa nu mi se intample, chit ca accept sau nu

    • Alexandra zice:

      Ma bucur ca ma intelegi. Imi era teama sa nu ma credeti cumva o afurisita care se ia de vecini, asa, tam-nesam. Chiar nu-mi pasa ce face fiecare in curtea lui, dar, frate, pana aici! Adica sa-mi invadeze mie curtea soparle si serpi pentru ca tu esti prea putoare sa=ti tunzi iarba? Daca aveam copii mici prin curte? Dar chiar si asa, e inacceptabil, vorba ta!

  7. Matei Adina zice:

    Buna! Am exact aceeasi problema cu vecinii si nu stiu ce sa fac! Ma poti ajuta cu un sfat sau sa imi spui cum ai reusit sa rezolvi problema? Multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

