Vremea in Bucuresti si jud. Ilfov in perioada 9-17 iulie

Vineri, Iulie 9 – Max:26˚C – Min:18˚C
razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:40%
Umiditate: 70%
Vant: 14 km/h din directia N

averse

Sanse de precipitatii:50%
Umiditate: 76%
Vant: 11 km/h din directia N

 
Sambata, Iulie 10 – Max:25˚C – Min:18˚C
furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:80%
Umiditate: 78%
Vant: 14 km/h din directia N

averse

Sanse de precipitatii:70%
Umiditate: 87%
Vant: 8 km/h din directia NNV

 
Duminica, Iulie 11 – Max:27˚C – Min:18˚C
razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 80%
Vant: 8 km/h din directia N

averse

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 87%
Vant: 5 km/h din directia NV

 
Luni, Iulie 12 – Max:29˚C – Min:19˚C
razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:40%
Umiditate: 74%
Vant: 10 km/h din directia N

razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:40%
Umiditate: 84%
Vant: 5 km/h din directia NV

 
Marti, Iulie 13 – Max:29˚C – Min:19˚C
razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:40%
Umiditate: 71%
Vant: 11 km/h din directia NV

razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 84%
Vant: 3 km/h din directia NNV

 
Miercuri, Iulie 14 – Max:29˚C – Min:19˚C
razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 78%
Vant: 8 km/h din directia NNE

razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 85%
Vant: 5 km/h din directia NNE

 
Joi, Iulie 15 – Max:29˚C – Min:19˚C
razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 73%
Vant: 10 km/h din directia NE

razlet furtuna cu descarcari electrice

Sanse de precipitatii:60%
Umiditate: 81%
Vant: 5 km/h din directia NNE

 
Vineri, Iulie 16 – Max:29˚C – Min:19˚C
partial innorat

Sanse de precipitatii:10%
Umiditate: 64%
Vant: 10 km/h din directia NE

mai mult senin

Sanse de precipitatii:10%
Umiditate: 80%
Vant: 5 km/h din directia NNE

 
Sambata, Iulie 17 – Max:30˚C – Min:18˚C
partial innorat

Sanse de precipitatii:0%
Umiditate: 65%
Vant: 10 km/h din directia ENE

mai mult senin

Sanse de precipitatii:0%
Umiditate: 80%
Vant: 5 km/h din directia SE

 
Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Vremea in Bucuresti si jud. Ilfov in perioada 9-17 iulie

  1. A venit toamna…eu asa am impresia.

    • Alexandra zice:

      Iar eu cred ca intru in hibernare… Am dormit de la 5 pana mai devreme putin, m-am trezit speriata , am zis ca am intarziat la serviciu si nu mi-a sunat ceasul! Doamne, ce vreme si ce vremuri traim!

  2. Am patit-o de nenumarate ori 😀
    Si ma cert si cu sotul ca nu m-a trezit la timp.

  3. si la cluj tot desene din alea avem, pe toata perioada, da’ la noi is numa’ cu 3 picuri, si norii is mai deschisi la culoare 😀

    • Alexandra zice:

      Off, Laura! Ce naiba se intampla cu vremea asta! Eu nu-mi amintesc sa fi vazut vreodata atata ploaie pe meleagurile natale.Daca mai tine mult asa o sa plantam orez!

Lasă un răspuns

