Am tuns iarba!

Dupa ploi indelungate, am reusit in sfarsit sa tundem iarba! Spun iarba, pentru ca nu e gazon, e iarba. Initial a fost gazon, dar cu timpul s-a transformat in ceva amestecat, cu trifoi mic, troscot si alte ierburi marunte, dar care nu ma deranjeaza defel. Cand e tuns, pare cel mai fin gazon, iar in plus este mult mai rezistent si nu necesita ingrijiri speciale, ca aerisire, ingrasamant si altele. Spuneam ca ploile ne-au impiedicat sa intram la tuns iarba, care crescuse nepermis de mult, astfel incat celelalte plante abia se mai vedeau. Dar azi gata, in sfarsit am tuns si arata chiar binisor.

Un boboc de glicina (wisteria).

O lavanda intarziata

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Am tuns iarba!

  1. Viatalatara zice:

    Tare e frumoasa gradinuta ta 🙂

  2. Maryanne zice:

    nu arata binisor,arata f bine!

  3. Vin si eu sa punctez: Arata foooaaarte bine!
    Ce-as mai sta cu o carte in mana pe iarba. Sau e cu : Nu calcati iarba! ? 🙂

Lasă un răspuns

