Muscate

Faceti cunostinta cu muscatele mele.Putine, dar bune. Pitice, dar harnice.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Muscate

  1. intotdeauna am avut o slabiciune pt florile astea pe cat de modeste, pe-atat de spectaculoase.
    ale tale sunt tare frumoase si sanatoase!
    daca ti se par prea putintele trage tare cu butasitu’ din august incolo 😀

  2. Viatalatara zice:

    Cat sunt de frumoase si de viu colorate…
    Am si eu in ghiveci una mov. Bea apa toata ziua de parca traieste in desert si infloreste cand are ea pofta. Cred ca e cam mofturoasa.

  3. Foarte frumoase muscatele tale. Eu am 2 nuante de roz, una rosie si una curatoare mov.
    Ale tale sunt deosebite, mai ales primele.

  4. mikybt zice:

    eu am curgatoare si deja acum le-am bagat in casa,are ceva?eu am cumparat multe muscate curgatoare dar nici-o data nu au rezistat pana in primavara,prin februarie mureau,asa ca anul acesta le-am luat din timp de afara.am facut bine?

  5. melinte daniela zice:

    sunt preferatele sotului meu, el crescand la casa cu gradina plina de flori , de aceea prinn august am cumparat seminte , le-am plantat si am asteptat !din 10 seminte au iesit 5 plantute , care acum in 11 oct. au doar frunze si o inaltime de 10 cm .atat!oare or sa apara si florile candva???

Lasă un răspuns

