Forbidden love

Mi-a povestit un prieten zilele trecute o intamplare neobisnuita petrecuta la el la serviciu. Omul e foarte serios, familist convins, il cunosc de vreo douazeci de ani, deci am incredere ca nu vorbeste prostii. Si chiar nu vad de ce ar inventa cineva o asemenea poveste, doar asa , ca sa se afle in treaba. Prietenul meu are o functie de conducere intr-o intreprindere de stat, una din fostele regii autonome, este director adjunct la o sucursala. Vineri seara ma suna si-mi spune ca va trece duminica pe la noi, sa bem o cafea in gradina si ca vrea sa ne ceara sfatul intr-o problema atat grava, cat si delicata. In prima faza ne-am ingrijorat un pic si am facut tot felul de supozitii: isi inseala nevasata si l-a prins, il insela nevasta si a prins-o, vor sa divorteze, unul din ei e pe invers, fata lor a ramas insarcinata. Nu ne gandeam decat la genul asta de probleme si nu ma intrebati de ce le dadeam o natura sexuala ca n-as sti sa va spun. Ori poate aici intervine acea telepatie despre care nu stim mai nimic si care face ca gandurile unei persoane sa fie percepute de la distanta de mintea altei persoane. Pentru ca era vorba intr-adevar despre o problema sexuala, dar nu a lui sau a cuiva din familia lui, ci a sefului lui.

A venit la noi asa cum stabilisem, numai ca vremea rea nu ne-a lasat sa stam in gradina si am stat in bucatarie. Nu va mai descriu ce figura abatuta si ingrijorata avea si cum ,atunci cand l-am vazut in prag, eu si sotul meu am schimbat o privire ce voia sa insemne: ” am avut dreptate, e ceva nasol de tot la mijloc”

S-a asezat pe scaun, si-a aprins o tigara si a intrat direct in subiect. Noi abia mai respiram, sa nu facem zgomot si sa auzim tot ce spune. Ne asteptam amandoi la o poveste lubrica, cum mai vezi pe la televizor .

Am sa incerc sa redau cat mai exact cuvinetele lui, asa cum ni le-a spus, lasandu-va pe dvs. sa va spuneti apoi parerea.

” E vorba despre sefu’. Asta nou, care a venit din B. (oras de provincie), un tip bazat, adica cu relatii acolo unde trebuie. 40 de ani, casatorit, destul de aratos, cu un inceput de chelie, inalt. Mi s-a parut mie, de fapt nu numai mie, ci mai multor colegi, ca ar avea o relatie cu jurista intreprinderii, o fatuca de vreo 30 de ani, maritata si ea. Am zis totusi ca mi se pare, omul era venit  doar de o luna, nu prea ar fi avut timp sa inchege o relatie si aproape ca am uitat de chestiune. Plus ca pe mine nu mai intereseaza cine cu cine…Pana intr-o zi, cand aveam de semnat la el niste documente urgente, iar jurista era la el in birou de vreo doua ore. Secretara, Mihaela, mi-a interzis sa intru, dar eu aveam o urgenta totusi si atunci am dat sa intru in birou. Spun ca am dat sa intru pentru ca nu am reusit sa deschid usa. Nu, nu era incuiata, pentru ca s-a deschis un pic si primul meu gand a fost ca era covorul cel  care o tinea. Si atunci am impins mai tare. Iar nimic. Ei, atunci mi-am incordat muschii si am impins cu toata forta, atat cat usa sa se deschida ceva mai mult, si prin deschizatura sa vad masa de consiliu si biroul, care erau goale, deci cei doi, nicaieri. N-am avut timp prea mult sa ma gandesc la ce se intampla pentru ca in secunda urmatoare, se iti de dupa usa , capul directorului, rosu si transpirat, doar o secunda, cat sa-mi zica: ce vreti, asteptati!! Dupa care usa se inchise brusc la loc, cu zgomot. M-am dat un pas inapoi, buimac si neantelegand ce dracu tocmai se intamplase. Inca mai simt senzatia aia de perplexitate , pe care o ai in fata unor evenimente inexplicabile, ori neverosimile. Au trecut asa, cred 10 minute, dupa care usa cabinetului de director se deschise si de acolo iesi jurista, repede, cu capul in jos si o si zbughi afara din secretariat.  La 1 minut, asa ceva, iesi si el si ma invita in birou. Mainile ii tremurau si era transpirat la ceafa. Acu ziceti si voi, ce ma fac?  Cum sa reactionezi la o asa o chestie? Eu oricum nu spun nimanui nimic, Doamne-fereste!”

O zi buna la toata lumea!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Forbidden love

  1. Viatalatara zice:

    Wow, bietul om! A fost prins la mijloc fara sa vrea intr-un amantlac mizerabil de birou. Pot sa-mi dau cu parerea? Eu as profita de natura de masculi grozavi a barbatilor si daca seful deschide subiectul as lua o mutra intelegatoare si as zice ca il inteleg, ca stiu si eu cum e ( chiar daca n-as avea habar). Complicitatea aparenta s-ar putea sa-i dea confortul psihic sperat sefului incat sa nu incerce sa se descotoroseasca de om, care e in fond nevinovat si a fost martor la o scena pe care probabil n-ar fi vrut s-o vada in viata lui. Daca seful nu deschide subiectul m-as preface ca nimic nu s-a intamplat si mi-as vedea de viata. Oricum, job-ul omului cred ca e in pericol acum ca stie ce n-ar fi trebuit sa stie si cred ca seful va cauta sa se descotoroseasca de el sau sa ii cumpere ( nu neaparat in bani) tacerea. Pfui, ce situatie tampita!

  2. Georgiana zice:

    Apoi si pe el ce l’a mancat in spate sa deschida usa, deşi i-a zis secretara că nu se poate! Of, când şi-o face omul cu mâna lui… Părerea mea este că totuşi n-are de ce să se îngrijoreze! Îl doare la bască pe şefu c-a văzut el nu-ş ce! Nu văd ce şi-ar face atâtea stress-uri, pe bune!

    • Alexandra zice:

      E un baiat cuminte si tocmai de aceea a facut un caz din asta! I s-a parut chestiunea ceva extrem de grav. daca stau bine sa ma gandesc, treburi d-astea sunt mai frecvente decat ploile din ultima vreme Iar pentru sefu-sau cred ca a fost un moment de glorie!

  3. Georgiana zice:

    Alexa, nu exista baieti cuminti, ce Dumnezeu? 😀

    • Alexandra zice:

      Auliuuu, asa e! M-a tampit rau zapuseala asta! Cred ca am o mazga in loc de creier! Te-ai uitat la Carlin? Sa-ti pui pampersul inainte!

    • Th3Lov3OfG0d zice:

      Toata lumea tace … si uite asa o prostie devine acceptata si normala.
      Stimabile doamne/domnisoare Alexandra si Georgiana, daca sotul dumneavoastra ar avea astfel de ocupatii pe la birou ati fi la fel de dezinteresate?

      • Alexandra zice:

        Stimabile domn, daca nu ma interesa , nu scriam despre si nu publicam pe blog…Concluzia la care am ajuns insa a fost ca sunt totusi lucruri cu mult mai grave devat o mozoleala la birou, in spatele unei usi.

  4. test zice:

    Pareri si pareri. In realitate intreaga noastra societate este afectata de putregai. Exista o vorba … „sa dea cu pitre numai cine n-a pacatuit”.
    Vreau si eu sa-l vad pe „cel sfant” care n-a bagat mana, care n-a inclinat capul si apoi voi cere ca acesta sa-si spuna parerea. Pana atunci sunt numai vorbe si 1000 de vorbe, un ban nu fac.
    In paralel de asta, pot spune, da, prostitutia exista la toate nivelurile, dar hotia concureaza cu prostitutia. Asa ca …

    • Alexandra zice:

      Test, n-a spus nimeni ca prietenul nostru este usa de biserica si nici n-a aratat cu degetul spre cineva;el doar a relatat un fapt petrecut intr-un loc unde se presupune ca vii sa muncesti, nu sa faci sex!!Iar durerea lui era ca a asistat fara sa vrea la eveniment, lucru ce i-ar fi putut atrage repercursiuni. In rest, fiecare n-are decat sa faca ce vrea, cu cine vrea!

Lasă un răspuns

