Rosii si iar rosii

Daca nu aveam solar, nu pupam rosii anul asta.  A fost atata apa si atata caldura si atata zapuseala, incat ma si mir ca rosiile din gradina mai exista, in loc sa fie un morman de mucegai si putregai. Nici cele din solar nu o duc grozav, atmosfera umeda este si acolo. Mai mult decat atat, acoperisul, si el tot din folie de plastic , a crapat pe ici-colo si la fiecare ploaie picura si in solar pe alocuri. Pana la urma nu solarul e rezolvarea problemelor, ci sera, ori macar un solar cu un acoperis rigid dintr-un plastic, ceva (am uitat cum ii zice la materialul acela).

Trist gradinarit anul acesta.

Munca in zadar, roade putine,dezamagiri, asteptari desarte. Eee, ploaia asta ma face melancolica.Cum da soarele ma si inviorez. Da uite ca nu mai iese odata, sa ne zambeasca de dupa nori.Si n-am niciun copil cu parul balai sa-l pun sa zambeasca soarelui, cum avea mama lui Ion Creanga. Pesemne ca niste paparude au dansat prea mult de a venit atata ploaie. Or fi fost bete de nu s-au mai putut opri si uitati rezultat, ploi fara sfarsit. O veni potopul? S-or inversa polii? Daca se inverseaza polii, probabil ca am ajuns deja la tropice, dupa atmosfera .Fir-ar sa fie, n-am chef de nimic, decat sa stau aici cu PC-ul in brate si sa bat campii.

Colac peste pupaza, se mai ia si curentu’ din juma in juma de ora, asa ca sa ne mai treaca de urat!

Vreti sa vedeti niste poze cu rosii din solar?  Ca restul e ud leoarca.

Ultima e o poza din gradina. Ce inseamna sa nu ai protectie!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Rosii si iar rosii

  1. Of…m-am saturat de boli in gradina.
    I-ar trebuie sa stropesc.

  2. Victoria zice:

    eu am stropit si tot degeaba.S-au manat toate :((((

    • Alexandra zice:

      Da, Victoria, si eu am stropit in gradina si ai vazut ce dezastru. Asta e, ne resemnam. Cumparam , sa facem si noi bulion si alte alea. Ce-ti face bobocelul ala de fetita?

  3. Victoria zice:

    este o dulceata printesa mea Ș)
    Doarme,mananca si zambeste minunat.Si face niste gropite in obrajori de imi vine sa o mananc.
    Cat despre rosii,la ce preturi sunt acum in piata ,prefer sa cumpar suc la cutie.
    Sper ca macar ardeii si vinetele sa se faca,sa nu fi muncit chiar degeaba.

Lasă un răspuns

