Un cocktail, va rog!

Gata! Pana aici! Mi-am facut un cocktail, sa mai uit de ploi si vreme naspa! Reteta am vazut-o asta iarna la Nigella, pe Euforia-Paprika ( cand ma uitam asiduu la acest program excelent) si am retinut-o vag… Pana la urma cred ca am bunghit-o, caci a iesit un cocktail excelent, de vara torida, cat incape de fresh!

Ingredients: 1 lamaie decojita, taiata bucatele, fara samburi

o lingura de zahar

50 ml Triple Sec

50 ml Limoncello sau alt lichior de lamaie

o mana de cuburi de gheata

Se pun in blender lamaia facuta bucati (fara coaja) , zaharul si jumatatea de cantitatea de cuburi, sa se topeasca putin zaharul, dar si gheata.Se amesteca de cateva ori cu blenderul, apoi se toarna cele doua licori si se mai amesteca putin. E gata. Se pune in pahar , unde am pus dinainte restul de cuburi. ( Eu l-am strecurat inainte, sa fie mai limpede. Daca va place pulpa de lamaie, il lasati nestrecurat. Poate ca sunt taranca, dar nu imi place brohotisul ala de lamaie, care imi si ramane intre dinti).

N-am pai. Data viitoare.

Delicios! L-am baut pe terasa, pentru ca in gradina e ud fleasca. Da’ cui ii mai pasa!

Sara buna!

Alexa

P.S. Pentru Georgiana , de bun venit! Hai noroc!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Un cocktail, va rog!

  1. Sa iti fie de bine! 🙂
    Pe noi ne-a ferit ploaia.

  2. Georgiana zice:

    Sar’manaaaaa! Esti prea buna cu mine, sunt coplesita de’a dreptul!! Multumesc frumos tare de tot si te pup pe sufletul ala mare al tau!
    P.S. Limoncello e bautura mea preferata!

  3. Georgiana zice:

    Ihaaa! la multi ani si la mai maaaare, sa traiasca nunul maaaareeee! zi-i baiii!!

  4. Georgiana zice:

    Alexo, nu 😦 n-am nica de băut în casă! Vrabia Mihai Viteazu si calicu, Limoncello!

  5. Tina T zice:

    LIMONCINO…LIMONCELLO, vad ca te respecti.
    Ai numai delicii in casa dar n-ai pai.
    Ei, eu am pai…
    Vezi ca nimic nu e perfect pe lumea asta. ?
    Dar o tuica de pruna, tot o pun acumasa.
    pup

    • Alexandra zice:

      Tina, noi nu bem niciunul, adica bem foarte rar, cu cine stie ce ocazie. De-aia n-am paie. Iar sticlele de bautura le sterg de praf, uit de ele. Dar azi mi-a venit asa deodata, nu stiu cum sa zic, a fost un impuls necontrolat. Nici macar nu-l baui pe tot… Tuica nu pot bea, sa ma pici… Nici bere. rar, un pahar de vin bun si uite, Limoncello, Cointreau,Martini, Gin, de-astea mai usurele.Paie cred ca nici nu se mai gasesc de cand umbla porcii cu ele in gura, ca ai vazut cata ploaie cade pe noi. Si sa nu-mi zici iar ca iti place ploaia , ca mai imi fac un cocktail, de data asta cu vodca. Sau cu palinca, caci am si din aia. Oricum, dupa cum vezi, azi sunt mai vorbareata ca de obicei, hi hi!

  6. Viatalatara zice:

    Ehhh, ce pofta mi-ai facut. Si nu se poa sa executam unul pentru ca suntem la serviciu!

Lasă un răspuns

