Afinata

Am capatat un kil de afine. Prajitura nu fac, fiindca am tot facut si mi-e teama sa nu ies din tipare, pentru  dulceata e cam putina si mi-e si lene sa stau pe langa aragaz, zic, stai ca o fac afinata. Habar n-aveam reteta, eu nu fac chestii d-astea, nici visinata, de vin nu mai zic, nu ma intereseaza,dar am citit si eu pe la altii…

1 Kg afine, 1 Kg zahar, 1l alcool de 90 de grade.

D’a n-o fi cam dulce cu 1kg de zahar? Acum, fie ce-o fi. Se pun afinele intr-o sticla de sticla (o damigeana mica) cu zaharul si se acopera cu o bucata de tifon. Dupa o luna sau chiar doua, se adauga alcoolul, ori tuica daca suportati mirosul ,ori vodca, ori palinca.

Om vedea ce-o iesi.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Afinata

  1. Dupa o luna alcoolul … nu cred.
    La visinata, ciresata, zmeurata etc…eu pun alcoolul dupa ce s-a topit zaharul, adica cateva zile. Amesteci recipientul zilnic, asa isi lasa si fructele sucul mai repede si amesteci si zaharul.

  2. Georgiana zice:

    yumiiiiiiiiiiiiiii! se face numa bună într-o lună! 😀

Lasă un răspuns

