Trandafirii infloresc iarasi

Luna iunie, se stie, este perioada in care trandafirii infloresc la maximum. Dupa aceea, taiem florile ofilite si imbobocesc iarasi, numai ca de data asta cu mai putina vigoare ca prima data. Daca n-ar fi fost ploile astea si temperatura acceptabila, aproape ca n-ar mai fi inflorit deloc, dar iata ca au imbobocit si au si inflorit pe alocuri. Ce-i drept i-am stropit la greu, asa cum se vede si din poze, dar daca n-as fi facut-o , la ora asta n-ar mai fi avut frunze deloc, adica s-ar fi manat exact cum s-au manat rosiile si castravetii din gradina.

De stopit, am mai spus, i-am stropit cu Dithane, un fungicid de care eu sunt foarte multumita.Gasiti detalii la https://gradinavisata.wordpress.com/2010/06/07/patarea-neagra-la-trandafiri/  Sa nu va fie teama sa-i tratati,tratamentul le face bine, dupa cum se vede, ai mei au inca frunze si infloresc. Acum cativa ani nu i-am stropit si cam in perioada asta erau napaditi de patarea neagra si ramasesera deja fara frunze, asa ca m-am invatat minte. Daca erau buni de mancat, poate as fi avut o strangere de inima, dar asa, nu.Pentru ca, asa cum i-am raspuns unui vizitator de-al meu, mancare din frunze de trandafiri nu se face.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Trandafirii infloresc iarasi

  1. Chiar ca le-ai facut bine cu fungicidul. Sunt frumosi in continuare.

  2. gabriela zice:

    superba colectie de trandafiri.

    • Alexandra zice:

      Buna Gabriela, ma bucur tare mult ca ai venit in gradina mea! Sa-i fi vazut acum o luna, atunci da, aveam cu ce ma lauda! Desi nici acum nu sunt de lepadat! Te mai astept!

Lasă un răspuns

