Crema de zahar ars

Este mult prea cald, chiar si pentru mine care imi place caldura, asa ca intru direct in subiect.

Ingrediente:

10 oua

1l lapte integral

200 g zahar+inca o cescuta

zahar vanilat, coaja de lamaie, ce va place ca arome

Intr-o cratita se pun pe aragaz la topit zaharul dintr-o cescuta. Pe masura ce zaharul se topeste, invartiti cratita, astfel incat sa se acopere atat fundul cat si peretii cratitei, nu neaparat pana sus, ci cam 2 cm. Il lasati sa se raceasca. Amestecati intr-un bol laptele, ouale intregi si 200 g zahar, impreuna cu aromele. Cand s-a topit zaharul se toarna in cratita tapetata cu zahar ars si se da la cuptor , la foc potrivit, aproximativ 40-50 minute. Este gata cand s-a intarit si in mijloc si nu mai este gelatinoasa. Se serveste rece, asortand daca vreti inghetata de vanilie sau frisca ( sau si una si alta).

Va inchipuiti ce-i pe mine? Copt vinete, copt rosii in cuptor pentru supa Zanei ( a treia intr-o saptamana! ca tare mai  e buna!!), crem caramel, iar acu bag niste vita in cuptor. Vai de sufletul meu! Daaa, dar cine se duce diseara la Gary Moore? Me !

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Crema de zahar ars

  1. Victoria zice:

    Minunat,dar prea multe oua pe caldura asta,asa ca prefer un compot rece sau……….mai bine apa :))

  2. 🙂 Asa e cand vrei sa te chinui singura.
    Distractie placuta diseara!

  3. sunt muta de admiratie pt harnicia ta in bucatarie si verde de invidie pt ca te duci sa-l vezi si sa-l auzi pe gary .
    fa-ti putin de cap la concert si pentru mine 😀

    • Alexandra zice:

      In bucatarie mai mult in weekend, Laura, in cursul saptamanii, destul de subtire, mai ales acum ca e vara, merg si rosii cu branza.Crede-ma, abia astept concertul asta. Acum cativa ani ar fi trebuit sa vina la Timisoara, nu stiu de ce s-a renuntat, dar azi o fac lata! Mersi de aprecieri, dar nu sunt mai harnica decat voi, prietenele mele bloggerite!

  4. Tina T zice:

    Doamne ce de bunatati aici…si salata de vinete (io o iau de-a gata, stiu, nu se compara, dar n-are cine sa coaca vinetele) si crema de zahar ars, stii de cand n-am facut, cred ca sa tot fie vreo 20…

    Nu vreau sa spun ca sunt invidioasa pe tine, dimpotriva, ma bucur pentru tine, dar te rog, te rog cat pot eu de frumos, cand vor canta *Still Got The Blues*, pentru o clipa ia-ma cu tine, in gand.

    Hai, distractie frumoaaaaaaasaaaaaaaa !
    pup

    • Alexandra zice:

      Bag seama ca esti cam rasfatata, Tina! Cum nu are cine sa coaca? dar tu ce ai de nu coci? Caldura, draga mea, stiu! Uff, parca e si mai cald! Sa stii ca va am in cap tot timpul, mai zic prin casa:u ite ce zice Tina, Laura, Geo, Dana… Cine?? Ei, prietenele mele de pe blog. Aaaa…. s-a tacanit mama cu blogul ei. Asa ca diseara imi iau si eu o pauza, dar cum ma intorc am sa scriu cateva impresii, promit!

  5. Georgiana zice:

    Te duci la concertttttttttttt?????????? Vreau si euuuuuuuuuuuu! Si vreau si salata de vinete si crema de zahar ars!!!!! si vreau sa vin si la tine si multe mai vreau eu!!!
    Distractie placuta maica! sa faci poze!!!

    • Alexandra zice:

      Ce va sa zica caldura asta Domle! Scoate lumea din minti! Geo, iti face mama ce vrei tu papa bun, am si CD-ul lui Gary , :”Balads and blues”, numa sa vii, fata lica! Hai ca zau, parca nu te-am vazut de cativa ani, asta e senzatia!

  6. Georgiana zice:

    Clar ca intr’o viata anterioara ceva, ceva s-a intamplat! Si eu am aceeasi senzatie… acuma’ti dai seama ca cine citeste asta isi face cruce, nu? dar eu recunosc ca am probleme la mansarda si nu fac un secret din treaba asta! Am promis c’am sa vin, vin! Te pup fetitza, sa te distrezi bine!

Lasă un răspuns

