Cum suportam canicula

Mergand la plaja

Facand o baie in piscina

Chiar scufundari

Daca nu avem piscina, improvizam ceva…

In general e bine sa stam in locuri racoroase

sa mancam usor…

Sa bem cu masura, evitand spirtoasele

Desi si berea poate creea probleme

Sunt de preferat sucurile naturale

sau ceaiurile din plante ( si binenteles, apa minerala)

Daca aveti parul mare

nu strica o vizita la frizer

ca sa transpirati mai putin

Reduceti la minimum activitatile fizice, in special cele outdoor

avand grija in acelasi timp sa nu luati in greutate, caci lipsa miscarii predispune la ingrasare

ascultati muzica, mergeti la concerte…

Vara fiind posibile averse, e bine sa aveti oricand la voi o pelerina de ploaie

Iar in final, sa ne rugam sa trecem cu bine si peste valul asta de caldura

O duminica placuta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Cum suportam canicula

  1. Georgiana zice:

    Eu personal nu ma dau in vant dupa pisici, dar astea’s haioase rau! 😀
    Alexo, cu ce ne racoresti azi? Un cocktail, ceva? a?

  2. Georgiana zice:

    Deci e dubălăraie de la 8 dimineaţa! Soţul meu vroia grătar! I-am retezat-o scurt! De bine, de rău, în casă am aere condiţionate si pot respira… Tre sa fii kamkize să ieşi afară pe vipia asta! Şi pe motiv de căldură mare, m-am scos şi cu gătitul! Cum să deschizi cuptor?? hi! hi! păpăm sălăţică! 😀

  3. gabriela zice:

    Haioase. Mie imi plac pisicile. Dansul, Botanelul, a fost doar in vizita si a ramas cam mult. Asa e cu musafirii nepoftiti….in rar si pleaca greu.:)
    http://gabrielailies.wordpress.com/2010/04/07/botanelul/

    • Alexandra zice:

      Si mie imi plac tare mult. Am avut o angora turceasa, Johnny, frumos foc, si blaaand, n-a zgariat in viata lui pe nimeni. Dar surd bocna, bietul de el. Apoi am avut altul, Flocea, persan, frumos foc, dar ala nu era pisica: nu se spala, nu torcea, nu manca peste, nu statea sa-l mangai neam, castrat fiind se pisa peste tot, asa ca l-am dat de suflet. Mi-a parut rau dupa el, dar am scos mirosul din casa dupa cateva luni, lasa ca am aruncat covoare, haine, carpete.

  4. Georgiana zice:

    Bai, sa fim intelesi, is foarte simpatice ca si animalutze, numai ca’n casa fac nenorociri! soarca’mea nu mai are niciun pat intreg, in toate si’a ascutit ghearele motanul, iar de pishat, i’a pishat toate plapumele, pledurile si paturile…. Is dragute asa sa le privesti pe afara si in reviste 😛
    Eu iubesc animalele de nu se poate, dar prefer cainii din varii motive…

  5. 🙂 Dragutele de ele! Am o pisica din vecini…saraca doarme numai in rosiile mele la umbra.

    • Alexandra zice:

      Am o colega la care pisicile vecinilor si-au facut veceu la ea in gradina! E disperata biata de ea!Cand se duce si ea sa pliveasca vreo buruiana, isi baga mana in rahat de matza! Ptiu!Asa ca ai grija!

  6. Alina zice:

    :)))))))))) mie imi place in mod deosebit prima. e rau de simpatica :))))))))

Lasă un răspuns

