A dat grindina

Acum fix o ora, asupra comunei in care cu drag locuiesc s-a abatut grindina.N-a produs stricaciuni, deoarece: a durat putin, grindina a fost mica ( diametru de 0.5 cm) , rara si cam dezghetata.

Poze facute din usa , dupa ce ploaia mai statuse. Dupa cum observati, este necesara o barca pentru a intra/iesi din casa.

Dupa ce ploaia a stat, m-am dus in inspectie si mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca toate erau la locul lor. In drum , am observat ca a inflorit cimbrul, ala comun.

iar langa el, o craita de toata frumusetea, in plina floare.

Singurele stricaciuni s-au produs la unul din meri, caruia i-au cazut multe fructe

si care bine ca avea proptele, caci la vijelia care a fost, precis ca acum avea ramurile rupte

Da , ne-a cam trecut glontul pe la ureche, adica se putea mult mai rau…

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la A dat grindina

  1. Hai ca nu a fost nimic grav. Eu intru in panica mereu cand vad nor negru pe canicula. Cum ziceam pe noi ne-a lasat in pace, doar cateva picaturi asa de racoreala.

  2. Mariana zice:

    Si la noi a fost!cred numai torențială,ca eu apucasem sa string rufele,eram la asezat care unde,cele spalare!Da am dat jos si ghivecele cu flori ca alta data la o vijelie mi le-a spulberat si am avut apoi ce face !
    Bine ca no fo mai râu la tine!
    Frumoase flori si trandafiri,până aici miros!
    Te pup!

  3. Viatalatara zice:

    Nu mai intelege nimeni ce e cu fenomenele astea ciudate. A ajuns sa ploua zilnic ca la Ecuator! Bine ca nu s-au produs pagube semnificative.

  4. Victoria zice:

    Unde sunt verile linistite de alta data???

    • Alexandra zice:

      Da , Victoria, ca bine zici! Nimic nu mai este cum era! Of, grea e viata asta! Ma gandesc, daca n-aveam gradina asta? Macar noi de bine de rau, avem florile si pomii, dar daca stateam la bloc? Desi, am stat si acolo 30 de ani si a mers, dar parca nu erau caldurile astea infernale si aerul asta irespirabil. Ce-ti face bobocelul?

  5. Elisa zice:

    La noi am avut grindina la primul etaj de flori de rosii si astfel sunt putine la acel nivel.De 2 ori am avut grindina insa nu asa cum vezi la televizor cu stricaciuni mari.

Lasă un răspuns

