Trandafiri si alte flori in luna iulie

Azi chiar n-am niciun fel de inspiratie sa scriu ceva, asa ca va las in compania floricelelor mele.

O dupa-amiaza placuta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Trandafiri si alte flori in luna iulie

  1. Muscatele sunt superbe!
    Trandafirul meu infloreste zilnic si din cauza caldurii se ofilesc florile in cateva ore. 😦

    • Alexandra zice:

      Muscata aia a cam ramas singura mai de de Doamne-ajuta, restul sunt vai si-amar! Ploilea aste le-a facut de petrecanie. Trandafirii, daa, daca e prea cald, ori nu mai infloresc deloc, ori fac florile mici, ori se ofilesc repede. Stai sa vezi cand s-o mai racori, prin septembrie, ca isi revine.

      • irriss zice:

        Draga ALEXANDRA …daca tu esti persoana care cultiva si tutun..te rog sa ma contactezi….

        please!!!!!!!!!!!

      • Alexandra zice:

        Irriss, buna! Eu sunt Alexandra care cultiva de toate, sa zic asa. Tutun am doar cateva fire, puse in primavara asta pentru prima data in viata, asa, de kiki, sa vad ce iese. Deci nu pot spune ca sunt cultivator de tutun. Consumator de tutun, da, pot sa spun ca am si vechime si experienta, deoarece fumez de 30 de ani incheiati!!

  2. doina zice:

    minunat !

Lasă un răspuns

