Adio piata!

Cred ca de-acum pot sa-mi iau adio de la piata, cel putin o perioada buna de timp, caci, iata, rosiile se coc, ardeii au inceput si ei, verdeata este, telina,sfecla,morcovi,ceapa,fenicul,rucola., avem. Singurele legume dupa care inca mi se lungesc urechile sunt vinetele, care sunt inca micute.Dar si cand or creste, sa te tii, caci se anunta o recolta bogata, mai ales ca sunt un soi foarte bun, Black beauty, acelea babane, umflate ca niste baloane, parca ar fi mingi de rugby,albe, pufoase si cu seminte putine! Conopida creste si ea, dupa ce am stropit-o impotriva afidelor, sau purici verzi cum le mai zice si in curand am sa reinsamantez spanac Matador, pentru recolta de toamna ( in locul unde am avut lalele ).

Saptamana viitoare incepe actiunea „conserve din rosii” adica: suc de rosii,zarzavat pentru ciorbe,rosii in bulion,sos pentru fripturi.Deja ma iau toate caldurile cand ma gandesc la ce ma asteapta,dar poate nimeresc o zi mai racoroasa pentru asta!

O zi minunata!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

43 de răspunsuri la Adio piata!

  1. Ciprian zice:

    Alea galbene is tot ..rosii :D? Am mai auzit, dar credeam ca sunt bancuri. ;))

    • Alexandra zice:

      Salut Ciprian! Rosii sunt, adica galbene, adica… intelegi tu! Si mi se par chiar mai gustoase ca cele rosii! In orice caz sunt deosebite, asta clar! Am vazut si portocalii, la anul pun si eu!

  2. Georgiana zice:

    Pe unde ma invart, numai de Ciprian aista dau! 😀

  3. Georgiana zice:

    Alexo, doar nu te apuci de făcut de mâncare pe pălălaia asta!! Ai roşii şi ardei in grădină! ce-ţi mai trebuie??????? Eu am gătit azi noapte până pe la 3, vai de steaua mea, că şi la ora aia am făcut saună!!

  4. Georgiana zice:

    Ciprian, te iubesc, sigur că da! ce poa să fie mai frumos pe lume? 😛

    • Alexandra zice:

      Hakuna Matata si tie! Gata, ma car de-acilea ca stau cu voi pana maine la taclale si treaba nu mi-o face nimeni! Voi puteti sa ramaneti , simtiti-va ca acasa!

  5. Georgiana zice:

    Halal gazda! isi lasa mosafirii de izbeliste!! sau nu esti adepta menajului a trois! ?:D

  6. Georgiana zice:

    Da, bun asa! Numa’ dupa mancare umbli! Tat esti romantic! manca’te’ar mama! 😀

  7. Ciprian zice:

    Pai cum sa nu. In loc sa ma duc sa mananc la mine in bucatarie, pierd vremea pe aici. Am o lene sa mananc, dar ma duc acum. Sprechen pe mai tarziu. Auf wiedersehen, du!

  8. Ciprian zice:

    Nici tatic, nici insurat. In viitorul indepartat vreo 2 plozi, maxim.

  9. Georgiana zice:

    Pofta buna, Cipilush! Eu dau cu apa ca non voglio mingrasare!

  10. Ciprian zice:

    Pai nu prea indepartat… am doar 24 acuma. Mai incolo, pe la 27-28 hai 30.

  11. Georgiana zice:

    Cip, multi inainte! Sfat prietenesc: gaseste-ti una cu stare materiala! 😉 Crede-ma, iti vreau tot binele din lume!!

    • Ciprian zice:

      Asa imi zice toata lumea :)). Eu nu caut din astea, dar pana acum cam asa s-au nimerit :)) cu bani si singure la parinti. Si nu mi-a fost bine. Is cam ciudatele.

  12. Georgiana zice:

    Mai insista! Nu esti in criza de timp! Daca vrei cu adevarat, poti! Adidas Torrison!

  13. Sorin zice:

    Buna. Scuze ca am publicat dupa ceva timp comentariul tau pe blogul meu http://gradinavesela.ro Am avut o perioada foarte aglomerata la job, dar imi revin eu 🙂
    Mi-a placut comentariul tau si aprecierile si m-am gandit sa te trec la Blogroll. Imi place si mie foarte mult al tau site.
    Referitor la pensie si la pasiunea pentru gradinarit a barbatilor…:))) Am numai 30 de ani!
    Bafta multa in continuare si sper sa ne mai auzim.
    PS Am si eu niste rosii superbe 🙂

    • Alexandra zice:

      Buna Sorin. Crede-ma ca am si uitat ce ti-am scris acolo, dar maine dimineata ma uit, sa-mi reamprospatez memoria! Tin minte doar ca mi-a placut ce-am vazut acolo, altfel nu ma bagam in seama.E foarte bine ca ai un job, pe praful asta, sa nu-ti para rau.30 de ani, eee, ce varsta frumoasa,multi inainte! Cam rara pasiunea asta la un barbat de varsta ta, cu atat mai mult meriti felicitari.Ne auzim sigur.

  14. Maryanne zice:

    ce frumoase recolte!asa e si la mine.Am si eu din acelea galbene dar un soi mai mare.Ale tale sunt mai micutze ,asa imi pare si am sa caut si eu seminte.Vb ta,parca is mai gustoase,cel putin fiica-mea le prefera.Eu prefer salata din ambele culori,da asa bine in farfurie!Cand intru in gradina si culeg ,imi zic ,de-ar fi asa tot timpul!!!!mi-ar place sa fie numai vara.Legume si fructe la greu,ca nu stii ce sa mananci.Ce mai,e o binecuvantare ca avem gradini.Nu?Mi-a pacut discutia de mai sus,sunteti tare de gasca.O duminica frumoasa va doresc!!!

Lasă un răspuns

