Otet de mere cu miere

Azi am tras in sticle otetul de mere facut dupa reteta Elisei. Arata foarte bine, l-am si gustat,miroase frumos si are o culoare superba! Multumesc Elisa, esti tare!

Acum n-am decat sa astept pana va fi gata, dar cred ca o sa merite asteptarea. Reteta o gasiti aici:http://elisagradinameadevis.wordpress.com/2009/02/06/otet-de-merepreparare/

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cat mai natural și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Otet de mere cu miere

  1. Ai facut o gramada. O sa ai cu ce sa stropesti salatele.

  2. Elisa zice:

    Alexandra,
    sper ca l-ai lasat la limpezit 40 de zile,adica de cand l-ai asezat la intuneric si caldura impreuna cu mierea,da?
    Sa tii se tina,eu mai am, de acum 2 ani , 2 sticle,am si dat din el destule,iar anul asta am facut 2 serii.
    Eu il trag din borcane cu furtunul sa nu se tulbure fiindca partea buna este intre pelicula de la suprafata ,groasa cam de 5 mm si depunerile de pe fundul borcanului.
    Fa si siropul meu caci nu vei regreta,nu se compara cu nimic de cumparat 🙂
    Si sa-ti mai spun ceva,poate nu ai citit chiar tot ce-am scris eu,cand fac bulion adun rosiile pe rand si le asez in camara intr-un strat sa se rascoaca,astfel ele se indulcesc si lasa mai multa zeama cand le zdrobesti.Cateodata si 10 zile imi stau asa in camara si abia apoi fac bulionul.
    Daca faci bulionul imediat cu rosiile culese proaspat iese ori acru,ori trebuie pus mai mult zahar,ceea ce nu-i bine.

    • Alexandra zice:

      N-a stat chiar 40 de zile, ca n-am mai avut rabdare, dar era limpede lacrima, se depusese la fund bine de tot. Stiii ce am facut eu cu rosiile? le-am bagat la congelator pe masura ce s-au copt, ca sa nu stau sa fierb in fiecare zi la ele si acum asta fac, fierb de zor. Am facut bulion, ketchup,suc de rosii si zarzavat. Zilele astea, dupa ce oi termina tot am sa le fac si poze.

  3. Elisa zice:

    *sa ti se tina 😀 pardon

  4. Pingback: Prognoza meteo august 2010 Făgăraş « Elisa-gradina mea de vis

  5. Maryanne zice:

    la mine inca sta sta sa implineasca cele 40 de zile.

  6. Pingback: Otetul Elisei « Gradina visata

Lasă un răspuns

