Bloody Mary

In seara asta am facut niste cumparaturi la Metro cu fiu-meu si ne-a atras atentia o sticla de vodca ” imbracata” intr-o frumoasa geaca de piele, cu tinte si tot dichisul, gen rocker. Si cum noua ne place rock-ul tare mult ( Mihai il si interpreteaza si compune),  am luat sticla de dragul ei, ca era tara frumusica. Ajunsi acasa, pe cand bagam parte din cumparaturi  in  frigider, am dat peste un alt morman de rosii care asteptau sa facem ceva cu ele. Si brusc ne-a sclipit ideea: hai sa facem un Bloody Mary! Dar nu stam acum sa stoarcem rosii, luam din camara. Buuun.

Ingrediente:

Ca ingrediente am folosit: suc de rosii, vodca Absolut, piper, sare si ardei iute. In loc de ardei iute ( cu toate ca aveam dar cine statea sa curete, piseze, etc)  am folosit sos Tabasco. Au, mama!! Puneti ingredientele dupa gust si proportia vodca-suc de rosii , dupa cum va tine ficatul sau picioarele. Regula de aur e ca dupa ce faceti combinatia, sa nu se simta dulceata rosiilor, ca atunci devine gretos si chiar ca vi se face rau. Si binenteles , sa fie rece. Eu doar am gustat si am luat foc, a trebuit sa beau repede apa si sa ma spal pe fata  , de radea toata lumea de mine! Ce sa va zic, eu una prefer un pahar de vin, ori si mai bine, o citronada.

Da acum ma intreb si eu, care-i treaba cu Mary asta sangeroasa? De unde pana unde? Am cautat pe net si iata ce-am gasit:

Bloody Mary e un demon care iti apare in oglinda daca ii rostesti numele de 3 ori intr-o oglinda intr-o camera intunecata cu 3 lumanari aprinse. O alta legenda spune ca daca ii rostesti numele de 3 sau de mai multe ori intr-o oglinda ea va aparea in spatele tau si te va ucide intr-un mod violent, cum ar fi: taierea fetei, scosul ochilor sau te va lua cu ea in oglinda. Un ritual mai zice ca daca la 12 noaptea ii rostesti numele de 12 ori in fata unei oglinzi aceasta va aparea si iti va arata viitorul cu copii si familie. O poveste mai spune ca fetele tinere trebuie sa urce scarile cu spatele intr-o casa veche tinand in mana dreapta o lumanare si in mana stanga o oglinda si sa spuna Bloody Mary. In spatele tau in oglinda iti va aparea viitorul sot sau in cazul rau craniul mortii care iti spune ca vei muri inainte sa ta casatoresti.

Eu cred ca adevarul e undeva la mijloc, adica dupa 3 pahare consistente de Bloody Mary, simti ca te taie cineva pe fata, ori iti scoate ochii si maruntaiele, dupa care cazi intr-un vis in care visezi ca te mariti cu George Clooney sau cu Brad Pitt!
Hai noroc!
Alexandra
P.S. Trebuie baut cu paiul. Prietenii stiu de ce!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Bloody Mary

  1. Iti faci de cap! 🙂
    Cred ca dupa un pahar din ala dorm o zi intreaga.
    Oricum, prezentarea sticlei este de exceptie! Asa ca pentru rockeri adevarati.

    • Alexandra zice:

      Dana,
      1. Sunt in concediu, ce mama ma-sii!
      2.Dupa ce am scris articolul, am luat doua inghitituri, dupa care m-am dus frumusel la culcare si am dormit pana acum, orele 8.00 a.m.
      3. Arata foarte misto sticla, uite ce inseamna ambalajul, te face sa cumperi fix ce nu ai nevoie!

  2. Georgiana zice:

    aha, deci ai comis-o! vreau şi euuuuuuu!

Lasă un răspuns

