Crema cu extract de caviar Platine de Peau-Paris

Nu credeam ca am sa fac reclama la ceva pe blogul asta, uite ca totusi am sa fac o exceptie pentru o crema deosebita . Este vorba despre Platine de Peau-crema cu extract de caviar,produs  marca inregistrata.

Gama cuprinde: crema de zi, crema de noapte si masca revitalizanta. Eu o folosesc de aproape un an si sunt foarte incantata. Este produsa in Franta si il cunosc personal pe importator,care mi-e si prieten, deci daca veti comanda prin acest blog, veti avea parte

de un PRET SUPER-PROMOTIONAL DE 50 LEI+TVA ( taxe postale incluse, plata ramburs)

Puteti comanda AICI. Nu uitati sa scrieti la rubrica ” Detalii” ca ati gasit cremele prin blogul Alexandrei, astfel incat sa beneficiati de pretul promotional.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Tratamente in gradina si nu numai și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Crema cu extract de caviar Platine de Peau-Paris

  1. Loredana zice:

    As vrea si eu doua creme de noapte. Cum procedez? Multumesc

    • Alexandra zice:

      Loredana, intra pe site, deschide la ” Comanda”, completeaza rubricile, iar la ” Alte detalii” faci mentiunea ca ai aflat despre creme de pe blogul Alexandrei, al meu adicatelea. O sa-ti placa, ai sa vezi.

  2. simona zice:

    Buna seara,
    Mai e de actualitate oferta?
    Multumesc

  3. as dori si eu o crema cu caviar dak mai este de actualitate,nu stiu cum sa fac comanda acesta e nr mau de tel 0768044738,va rog d-mna contactatima ,va multumesc

Lasă un răspuns

