Gradina in august

Un arbust decorativ al carui nume nu-l stiu, inca, infloreste a doua oara.

Conopida. Cum i-a aparut inflorescenta, am legat-o ca in imagine, pentru ca altfel nu mai iese alba si compacta.

Inflorescente de fenicul.

O craita plina de flori

 Pentru ca nu le-am mai legat, rosiile cherry au inceput sa creasca pe orizontala, formand o inedita bolta.

Restul e dezastru.Cand voi reusi sa elimin buruienile, va mai arat gradina, pana atunci, nu, ca mi-e rusine tare.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Gradina in august

  1. MAGDA zice:

    Foarte frumos.Cand ai timp, poate vi si in gradina mea.Este bine acasa, cred si eu.Te pup, concediu placut in continuare.

  2. Eu stiu ca este trandafir japonez primul. Am si eu.
    Mi-a zis cineva pe un alt blog ca feniculul este de doua feluri: unul pentru frunze si unul florentin pentru bulb. Cred ca am luat teapa cu semintele. Pe pliculetul meu scria florentin, dar se pare ca este pentru frunze fiindca nu formeaza bulb.
    Si gradina mea a scapat de sub control. 😀

  3. MAGDA zice:

    Draga Alina, ce leguma aceea, legata.Avem o nedumerire.

  4. MAGDA zice:

    Este varza sau conopida. Sau suntem noi varza

  5. MAGDA zice:

    Am aflat, despre conopida, era vb, nu citisem.
    Astazi este zi de salariu, ce zici?Ai nevoie de ei?

  6. Constantin zice:

    Alexandra ,în primele doua fotografii e o tufa de Kerria japonica,originara din….da,ai ghicit,China.Si are obiceiul ăsta de a inflori si peste vara desi mai putin decat primavara.Rezistenta la ger,nepretentioasa fata de sol si se inmulteste foarte usor prin divizarea tufei sau prin butasi.

  7. Victoria zice:

    Minunat totul.Si,lasa,nu mai fi suparata,ca au si buruienile farmecul lor :))) desi noua nu ne place.Si la mine e dezastru,dar ce mai conteaza ?! :))

  8. Maryanne zice:

    Asta cu legatul conopidei n-o stiam.Dar am sa fac si eu.Cat despre balarii,cresc in draci si la mine.Ziua nu pot intra in gradina ca e cald ,seara nu pot ca sunt tantari si uite asa.Dar ma fac ca nu le vad.

Lasă un răspuns

