La Tanti Jeni

Daca ati stii voi ce-i pe mine, inca de azi dimineata! Parca as fi in preajma unui examen greu, la care, cum sa spun, n-am prea invatat…Cunoasteti senzatia, nu?  Si de ce?

Pentru ca maine sunt invitata de catre Tanti Jeni (www.cantinasociala.wordpress.com) , o artista in ale gatitului, la Cantina Sociala. Si sunt foarte, foarte emotionata, pentru ca va trebui sa gatesc si eu ceva, se-ntelege si tare mi-e teama sa nu ard  friptura,  sa nu mi se taie maioneza, sa nu creasca prajitura sau ce stiu eu ce se mai poate intampla! Dar cum  sunt  o norocoasa de felul meu, cred c-o sa iasa bine.

Asa ca dragi prieteni, va invit la Cantina sociala, maine toata ziua, sa vedeti cum ma dau  acolo in stamba! Cu ocazia asta o sa-mi vedeti si moaca!

Recunosc ca un pic de sustinere nu mi-ar strica!

Va pup!

Alexandra

P.S. Dupa care dau si eu o fuga la mare pana duminica,dar va las pana atunci un cantecel frumos , sa va tina de urat cat lipsesc.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la La Tanti Jeni

  1. 🙂 Iti tin pumnii!
    Spor la munca!

  2. Georgiana zice:

    Eu iti sunt alaturi, doar stii! Numai ca tre’ sa avem putina rabdare, ca lui Tanti Jeni ii place somnul de dimineata! 😀
    Te pup, Alexo! Sunt cu ochii pe tine!! Sa ai zile frumoase la mare si sa te gandesti si la prieteni in momentul in care te mangaie primul val! 😉

  3. Victoria zice:

    Multa bafta.Abia astept sa vad poze si sa ne dai reteta la ce vei gati.

  4. MAGDA zice:

    Multa bafta.

  5. MAGDA zice:

    Te pupam si noi si te asteptam.

  6. cristiangheorghe zice:

    Alexandra, te-ai descurcat excelent! Poftiți la masăăă! 🙂

  7. jurnalulanei zice:

    buna ziua! De mai bine de 3 ore sunt pe blogul dvs si nu ma mai satur sa citesc, sa privesc. Raiul asta il aveti aici in Bucuresti???????? Felicitari pt o astfel de gradina, imi imaginez cata munca aveti, dar merita cred fiecare secunda…… este o minunatie!

  8. Mariana zice:

    O! hai ca fi bine sunt convinsa!
    Fac parte din galerie!!!
    Zile faine acolo unde vei fi!
    Sint cu ochi pe tine!

  9. Mariana zice:

    Hai co fo f.bine,esti o curajoasa!Bravo!
    Am si gustat si o fo gustoase „RAU”
    Si ascult in prostie:
    Just a Man – I’m sorry
    Imbratisari!

  10. Ei…ti-a iesit cum ai vrut?
    Felicitari!
    Distractie placuta la mare!

    • Alexandra zice:

      Tanti Jeni a scris cam mult despre mine, credeam ca o sa mai prescurteze si ea, cand colo a scris tot ce stia …Dar n-are nimica, acuma ma cunoasteti ceva mai bine!

  11. Hai c-ai fost superstar!
    Si nu mai zi la nimeni ca ai ficior mare … arati ca o fetiscana!

  12. Elisa zice:

    Asa este,nu credeam ca esti chiar atat de tanara precum arati….
    La mancare nu m-am uitat,sincer,cui ii mai trebuie de mancare cand te vede pe tine? 😀
    Felicitari ! 🙂

  13. Elisa zice:

    Esti o dulceata,ferice de cei aproape tie 🙂
    Sfanta Marie cu bine sa petreci !

  14. Elisa zice:

    …si sa fii sanatoasa inca pe atat 😀

  15. Maryanne zice:

    ce bine arati Alexandra!!!!!Are dreptate Eliza.Esti foarte frumoasa si la cate bunatati am vazut pe blogul tau,mi te inchipuiam mai plinutza.Cu siguranta o sa incerc si eu reteta ta de peste la cuptor si prajitura cu prune.Chiar azi fac prajitura ca am cules ieri doua lazi de prune.Crapul il las pe mai tarziu,ca pe caldura asta nu am chef de peste.

    • Alexandra zice:

      Maryanne, in primul rand, La multi ani!!! Sa traiesti, sa-ti traiasca fetita si barbatul, sa fii sanatoasa!! Intre noi fie vorba, sunt cam plinuta, dar sa nu mai zici la nimeni! Vreo 5 kile tot am in plus!
      Apoi, la peste poti sa pui si niste condimente, eu nu am pus in reteta, las la latitudinea fiecaruia sa pune ce vrea. La prajitura cu prune, inainte de a o baga la cuptor, poti sa presari niste scortisoara, daca iti place.
      Pofta mare si distractie placuta!

  16. Maryanne zice:

    multumesc mult,mult de tot!

Lasă un răspuns

