Tipuri de bloguri

Cum de vreo trei luni bantui si eu nauca prin blogosfera m-am gandit sa fac o clasificare a tipurilor de bloguri, asa , de kiki, ca imi veni acum brusc inspiratia  si mi-e ca daca n-o scriu acum se pierde asa idee „geniala ” de articol!!

 1 Blogul politic-cele care apartin fie liderilor politici, fie comentatorilor politici. Pe mine nu ma intereseaza nici unele , nici celelalte, fiind clar subiective , de cele mai multe ori.

2.Blogul anarhist-cele mai interesante din blogosfera. Unele sunt adevarate capodopere, exceptional de bine scrise, cu umor si simtire, chiar daca subiectul e unul trist: situatia politico-economica  din Romania.As pune si eu unele in blogroll, dar nu se potrivesc cu subiectul gradina. Cred insa ca am s-o fac pana la urma, cu cele mai valoroase, si sunt destule;

3.Blogul de rahat-bloguri unde se baga si se scoate, asa, fara un motiv anume, unde a scrie cuvantul cu” p” sau cu” f ” devine un scop in sine. Le ocolesc in liniste, mirata fiind doar de popularitea lor.

4. Blogul de fete– cu papusele, rochitele, pantofiori si fardulete. Fato, ce mai purtam azi, in ce club ne mai spargem in figuri, ce fotbalist ai mai agatat? Blog gen reviste cu nume de femei. Poate fi considerat si blog de mondenitati, avand in vedere ca azi a fi monden are cu totul alt inteles decat avea acum sa zicem 15 ani.

5.Blogul de caterinca– glume, bancuri, poze haioase, comentarii ironico-satirice.Dragute, usurele, sa tot fie de-astea!

6.Blogul muci-sau rahat pe bat! Adica apa-n piua, liru-liru, bla bla bla ,de toate si nimic ca lumea. Scris prost, agramat, blogul gen manea. Afara, nu ne intereseaza.

7.Blogul poezie/proza– unele da, altele ba. In general Ba!

8.Blogul hobby-culinare, gradinarit, acvaristica, bricolaj,calatorii, etc. Instructive, practice, cele peste care dai cand cauti sa te informezi intr-un domeniu practic, oarecare. Bune la casa omului.

9. Blogul stire-ia stirea si da copy-paste pe blog. Daca are si un comentariu genial, atunci se justifica, altfel nu.

10 Blogul crestin ortodox (multe, frate!)-nu consum.

11.Blogul V.I.P.-nici atat. Nu e destul ca fug de televizor ca de dracu numai sa nu vad mutre gen  Moni , Bianca, Bote sau Adi Minune, tre sa-i mai caut si pe blog?! Nu, mersi!

Sunt convinsa ca mai sunt si altele, dar uite ca acum nu mai imi vine nimic in minte, mi s-a terminat brusc inspiratia.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Tipuri de bloguri

  1. Pingback: Reblog: 56 « TOP . Bloguri interesante

  2. Top.Bloguri zice:

    12. Reblog pot adauga? 🙂

  3. Bine le-ai mai clasificat!
    Eu nu citesc decat din cele incadrate la capitolul hobby.
    Restul nu prezinta interes. Stiri politice sunt la televizor gramezi si „VIP”uri de asemenea.

  4. cristiangheorghe zice:

    Am avut de citit ceva material azi de pe blogul tău. Evident am rămas cu gândul la pastele cu ciuperci (tagliatelle con funghi porcini) 🙂
    On-topic: interesant! Am și eu niște cuvinte cheie cu care lumea ajunge la Cantină, foarte bizar. Probabil o să le public și eu 🙂 Ce-ți mai fac trandafirii? 🙂

    • Alexandra zice:

      Ei, da, pastele alea au devenit reper temporal: ” stii, ziua cand am mancat pastele cu manatarci”.Au fost grozave, desi ciupercile erau conservate.
      Trandafirii sunt tristi, prea multa caldura nu le prieste deloc, dar cum se va mai racori un pic, isi revin ei!

  5. Da, sunt de acord cu sistematizarea.
    Cu amendamentul ca cele mai bune informatii le-am gasit pe blogurile hobby (indiferent care ar fi acesta), iar
    in blogurile caterinca am ras mult , si uneori am mai dat si peste crampeie uimitoare de filozofie, de politica, de anarhie, poezie si proza…

    • Alexandra zice:

      Asa e, unele bloguri sunt geniale cap-coada, altele au doar sclipiri. Chestia e ca trebuie sa ai rabdare sa cauti.Iar cele hobby sunt pana la urma cele mai profi, adica cei ce au un asemenea blog stiu ce fac si stiu sa si spuna ceea ce fac. Si bine fac! Ce de „fac”!

  6. Elisa zice:

    Nu te puteam lasa cu 13 comentarii asa ca…
    dupa mine,orice tematica ar avea un blog, sunt doar de 3 feluri:
    bune
    proaste
    si nu ma intereseaza 😀

  7. Pingback: “Pacatele ” bloggerilor « Gradina visata

Lasă un răspuns

