Biata mea gradina!

Ma declar invinsa la capitolul buruieni. Deja nu le mai fac fata, sunt mult prea perfide, sunt versate, cunosc toate tertipurile. M-au luat prin invaluire, m-au amagit ,m-au fentat si in final m-au invins. Asta e, in viata mai si pierzi!

Ce-i drept, le-a ajutat si vremea. Cat a plouat, am stat pe tusa, ele au marcat! Apoi au venit caldurile, din nou avantaj ele. Acum stau si ma uit cum fac seminte si se inmultesc ca stim noi cine!Am ce sapa la toamna si la primavara si cat oi trai! Dar nu-mi pare rau. E, ba da, imi pare, hai sa nu mai fiu ipocrita, ma oftic de nu mai pot! Ce, credeti ca n-as fi vrut si eu o gradina fara balarii, curata si dichisita? Ba da! Dar nu e! Si basta! Nu ma mai plang, cred ca si voi aveti buruienile voastre si nu va plangeti de mila ca mine, nu-i asa? Asa-i!

Am incercat sa fac niste poze in care sa nu se vada dezastrul din gradina, ca destul il vad eu zi se zi. Iar incep! Hai cu pozele, tantiiii!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Biata mea gradina!

  1. jurnalulanei zice:

    ooo,dar superbe sunt craitele,merii, rosiile,totul!!!!!! Nu contest ca vor fi si buruieni,caci la cat de rea a fost vara asta……. Incat- incet o sa scapi si de ele,si va ramane numai mununatia asta de gradina! Cred ca oricine are si cateva buruieni acolo… e inevitabil, pt mine e o incantare sa vad pozele cu gradina ta( ai spus ca iti pot spune pe nume) Si de aia te am la favorite ca sa nu te pierd, pozele cu gradina ta ma fac sa uit ce vremuri traim, ma fac sa visez……. da, gradina e de vis! Capul sus trec si buruienele alea 🙂 Imbratisare,
    Ana

    • Alexandra zice:

      Buna, Ana draga! Gradina e cea care ma tine pe linia de plutire, inca… Ti-am facut si eu o vizita, scurta ce-i drept, dar revin curand, imi place ce am gasit acolo, bunatati numa una si-una!

  2. jurnalulanei zice:

    multumesc mult, esti binevenita oricand!

  3. Victoria zice:

    hehe,ia sa vezi tu la iarna ce gradini fara buruieni o sa avem noi :))))
    Si eu fac la fel.Pozez in asa fel incat sa nu se vada chiar toate balariile si apoi ma uit la poze.Ca in gradina intru si ies rapid,ca sa nu am de ce sa plang :))
    Lonicera aia e superba.iar murele………….mmmmmmmmmmm
    Asa ca ce mai conteaza balariile cand ai asa flori si recolte frumoase

    • Alexandra zice:

      ha ha, chiar! Si cum o sa mai ducem dorul balariilor! Sa vad un fir de costrei in ianuarie, ca-l mananc! Bine ca mai intri tu la mine, ca eu nu reusesc sa pun un comentariu la tine, neam! Ce-o mai fi si asta? Ne saboteaza careva!?Ti-am vazut tuberozele! Aah, sunt singurele flori dupa care tanjesc, dar la anul…

  4. 🙂
    Ce te plangi ca sunt superbe toate.

  5. jurnalulanei zice:

    Multumesc frumos 🙂

  6. Mariana zice:

    Alexandra:e foarte frumoasa !
    Si la mine sunt multe si cresc de numa numa!
    Bine ca poti face poze frumoase!
    Eu nu pot face poze ziua!ai mai vazut asa ceva?NU stiu ce naiba are al meu ap.foto!
    Pa,pa!

  7. Iar te alinti!
    Gradina ta e plina de viata! Si de roade! Ei … si de ceva buruieni, pe ici ,pe colo … Da’ rosiile tale-s asa de faine! (pe-ale mele le-am facut nudiste, ca s-a dat mana la ele fara pardon!)

    • Alexandra zice:

      Aha, deci ma pricep sa escamotez buruieni si alte chestii nasoale (mana la rosii, la gutui putin foc bacterian, la trandafiri patare neagra si altele) Bun asa!Oricum, Laura, mersi de incurajare! Si zici ca pe rosii le-ai lasat in fundul gol? Vaaaai, ce rusine!

  8. da.sa le fie invatatura de minte !
    pe seara o sa am calculatorul meu reparat, o sa pot descarca poze, si-o sa le arat la toata lumea cum stau ele in fundu’gol!

Lasă un răspuns

