Vizitatorii 4

Am promis ca nu mai scriu despre cum ajunge lumea la mine pe blog, dar, la dracu, nu ma pot abtine, ce sa fac!

„seflolosestefloriledelarucola„-Sorry, I speak only romanian and some english…

„petecul frunzeelor trandafiri”-o fi ceva legat de frunza doamnei Udrea? Sau de sac si de petecul aferent? Sau de trandafirul albastru? Sau de toate trei impreuna, cum ar fi logic. Chestia e ca n-am inteles exact ce cauta omul.

„ploi la comanda”- ar fi marfa! dar au numarul pentru comenzi pus la secret. Incercati in legislatura urmatoare!

„melody compact”-n-am nici cea mai vaga idee ce poa sa insemne asta! Poate ma ajuta cineva!

” plantarea dupa mustati”-Ale cui mustati, stimabililor? ca numa in vremea lui Caragiale existau mustati dupa care sa plantezi. Tiriac e numa unul, nu ajunge la toata lumea!

„avortarea florilor de vinete„-aoleo!! Nasol de tot! Uite asa scade natalitatea la vinete si maine-poimaine se umple tara de vinete pensionare, sa vedem atunci de unde plateste statul pensii?

combaterea si omizilor la varza” –ar fi mers si ” combaterea la varza si omizilor” sau ” la varza si omizilor combaterea”, sau ” combaterea si  la omizilor varza ” si alte asemenea aranjamente .

muta fobia„-Da, de la mine la tine!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Vizitatorii 4

  1. :)))
    Hai ca sunt sonati astia.
    Melody compact…cred ca se referea la formatia Compact..”Fata din vis”

  2. „m-am mai ras” si-n alte dati pe tema asta … si iute-iute m-am uitat sa vad si eu cum ma cauta lumea… complexant:mulci, balauri, folii si alte asemenea…
    ai tai au mult mai multa imaginatie!

  3. ei, iata ca am si eu cu ce ma lauda : „poveste oglinda fermecata vidio”!
    totusi, oare ce-o fi cautat?

Lasă un răspuns

