Pui la gratar cu fasole verde si ciuperci

Azi am trecut la gatit treburi mai serioase, cum ar fi un gratar din pulpe de pui dezosate. Gratar facut pe aragaz, nici vorba de facut in curte! Bietul gratar de curte, n-a mai vazut o bucatica de carne, ori macar un mic de-o gramada de vreme! N-am ce sa-i fac , pe caldura asta, sa rabde si el, pana inspre toamna-iarna incolo, cand si daca s-o  mai racori un pic.

Reteta asta este din propria mea imaginatie, asa cum fac multe din preparatele mele. Mi-e pofta de un ingredient, hop cu el in cratita! In afara de asta, a durat ceva , asa ca n-am s-o pot clasifica la ” Retete simple”, dar am s-o fac totusi, pentru ca o categorie  ” Retete complicate” n-am, insa n-am sa scriu reteta, decat daca insistati foarte tare! Si stiti ca nu rezist la rugamintile prietenilor mei!

Totusi am sa va arat pozele, acum cat mai pot, fiindca a trebuit sa beau si un pahar de vin si binenteles ca vad deja tastele dublu… Apropo de vin, este din Bulgaria, (stiti, am fost saptamana trecuta la Nessebar), un Chardonnay demi-sec excelent, nu ma asteptam sa fie asa bun! Am baut un pahar,cam ratia mea pe trimestrul III, ceea ce e un record pentru o singura masa!

Ingrediente principale: pulpe de pui dezosate , fasole verde, ciuperci.

In final, arata asa:

Care va sa zica, hic!, avem:

INAINTE:

SI DUPA…

Ma duc sa trag un pui de somn. Ne vedem mai incolo. Pa pa!  Hic!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Pui la gratar cu fasole verde si ciuperci

  1. Sa iti fie de bine!
    La mine in ultimul timp…toate mancarurile sunt cu rosii.

  2. ella zice:

    Doamne, Alina, esti o minune! Te citesc zilnic, sa stii, desi nu dau nici un semn. La sfarsitul zilei, cand sunt obosita, nervoasa si sictirita deschid gradinavisata si ma relaxez instantaneu. Scrierile tale savuroase, destepte, hazoase, ironice, stiinta ta de gradinarit, gatit, cantecelele pe care le postezi cateodata, ca sa nu mai zic de imaginile din gradina si de aiurea de prin lume ma decontecteaza teribil. Ca sa nu mai zic de pritenele tale bloggerite, care sunt minunate. Ce crezi ca faceam luni la sfarsitul zilei ? ! Eram tare curioasa sa vad ce ai facut la tanti Jeni … Si m-am lamurit imediat, citind ispravile tale de bucatarie de la tanti Jeni.

    Uneori ma intreb de unde naiba ai atata putere: serviciu, casa, copil, barbat, gradinarit, plimbat, concertat, cautat prin enciclopedii sa culturalizezi masele, gatit , fotografiat si …noaptea tarziu bloggerit…. Iar chestia asta cu frunza, m-a terminat ! Radeam de una singura .M-a amuzat atat de mult incat n-am rezistat si iata ca iti scriu

    • Alexandra zice:

      Ella, nu ma mai lauda , ca poate mi se urca la cap si o iau razna! Sunt si eu un om ca oricare, doar ca la mine se vede ce fac, spre deosebire de ceilalti care doar fac. Poate ar fi o diferenta ca mie imi si place grozav ceea ce fac, cu unele mici exceptii, evident, stii tu care…Ma bucur ca ti-a placut chestia cu frunza, am avut asa, o sclipire de moment. Dupa 1 septembrie ne mutam langa voi, asa ca poate iti fac o vizita.

  3. Maryanne zice:

    arata delicios!al naibii de delicios!!!are dreptate Ella si eu fac ca ea.

Lasă un răspuns

