Alta salata de vinete

Ieri dupa amiaza am mai copt niste vinete, pentru pus la congelator ai am oprit vreo doua sa le fac astazi salata. Stand eu asa si uitandu-ma buimaca de somn la ele, ca inca nu ma trezisem bine, ma apuca brusc o lehamite , stiti voi, din aia de o are chinezul cand vede iar orez in fata ochilor lui ingusti.Pentru ca vara asta am facut nenumarete salate de vinete, reteta clasica, romaneasca cu ulei si ceapa (fara maioneza ca e prea cald). Asa ca ma duc frumusel la calculator si incep sa caut salata de vinete arabeasca, turceasa, greceasca , orice numai romaneasca nu.

Si-am gasit! , Lady Io is cooking (www.ladyioiscooking.wordpress.com) , and she’s   cooking very well, I might say!

Am luat frumusel reteta, am ajustat-o putintel dupa gustul meu si uitati ce frunusete a iesit!

Ingredients ( ce-am avut si eu): rosii decojite tocat marunt, ardei gras galben, ardei capia, ceapa rosie, usturoi verde,busuioc proaspat, ardei iute, sare ,piper,ulei.Si binenteles vinetele coapte , scurse bine si tocate marunt.

Si frumoasa si gustoasa! S-o lasati putin in frigider sa se intrepatrunda gusturile.

Ca tot suntem la capitolul salate, va mai prezint doua salate -jucarie pe baza de rosii.

Aici avem: rosii,rucola, ulei de masline,otet balsamic (foarte putin), sare,piper si parmezan.

Iar aici tot rosii,o crema din branza feta si smantana in proportii egale, ulei, otet (optional), sare piper,busuioc proaspet tocat marunt.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Alta salata de vinete

  1. Eu am facut doar de doua ori salata de vinete in vara asta. Nu stiu de ce nu prea am avut asa chef de ea. Dar nu este timpul pierdut.
    In schimb am facut zacusca de mi s-a acrit.

    La reteta asta…nu s-o lasa zeama de la rosii?

    • Alexandra zice:

      Aah, zacusca! Mi-e o leneeeee sa ma apuc de zacuscaaaa!
      Lasi rosiile sa se scurga un pic pe farfurie si pe urma le pui. Oricum, pui o rosie-doua, atat. Ba mie chiar mi s-a parut ca a iesit mai teapana decat cea obisnuita. Vreau sa-ti zic ca a iesit groava, combinatia de legume cu vinete coapte e super, iar usturoiul, ardeiul iute si mai ales busuiocul o fac cu adevarat savuroasa. Te rog s-a incerci, o sa-ti placa garantat!

  2. jurnalulanei zice:

    hmm,chiar ieri am avut salata de vinete, dar clasica,daca citeam postul tau de ieri faceam asa, acum data viitoare caci inca nu m-am saturat de vinete! Toate sunt super,multumim 🙂

Lasă un răspuns

