Ce-am mai gatit azi…

Pai hai s-o luam in ordine: salatele le-ati vazut. Cea noua, cu vinete si legume a iesit exceptionala. Gata, de-acum incolo asa fac salata de vinete. Thanks, Lady Io!

Pe la ora 10 m-am dus in gradina sa vad cum mai merge treaba, caci de azi barbatu-meu a intrat vrand-nevrand la jumulit de balarii. Eu n-am putut sa-i tin companie, fiind ocupata la bucatarie.Treaba mergea bine si in sfarsit  am reusit sa mai imi vad si eu gardul din fundul curtii, unde din cauza buruienilor de 1.5 m nici gainile nu mai puteau intra.

Cat am inspectat eu prin gradina, mi s-a facut sete, drept pentru care mi-am facut un suc din mere, morcovi si sfecla rosie. Sunt singura din casa care bea asa ceva, ceilalti sa nu-l vada, cica are gust de metal,e  innecacios si alte aberatii. Ehe, daca ar sti ei cate vitamine am eu avans fata de ei si ca   le-ar trebui ani buni sa ma ajunga din urma, s-ar pune urgent pe baut suc din asta. Dar nu vor. Treaba lor!

Dupa care am facut de acum celebra supa a Zanei , v-o amintiti? Deja cunosc vreo 10-12 persoane care au devenit fani supa de rosii marca Zana Eficientei. 

Pentru felul principal am reeditat fasolea verde, ca garnitura. E formidabila fasolea asta, atat de versatila, o poti face intr-o multime de feluri. De data asta am facut-o asa: am fiert-o, am scurs-o, apoi am sotat-o in unt,am pus usturoi, sare , piper si putin otet. Delicioasa! De ce oare n-oi fi pus si eu in gradina? cum de ce, de … Fulga! Carnea de pui am facut-o la cuptor, pe capac.

Dupa care am pregatit desertul si anume clatite cu gem de capsuni, facut de manuta mea. Initial am vrut sa fac un chec cu cacao, dar n-am avut decat trei oua si mi-a fost lene sa ma duc la magazinul satesc de aici, asa ca ce puteam sa fac din trei oua, rapid si usor? Clatite, care au prins bine, nu mai facusem de asta iarna.

Acum sunt un greiere bortos, abia stau intre scaun si masa de calculator, dar in maximum 30 de minute imi revin si ma apuc de calcat rufe. Shit!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ce-am mai gatit azi…

  1. jurnalulanei zice:

    Harnicuto! Si mie imi place mult de tot salata verde 🙂 Si clatitele dar am interzis la ele,deocamdata 🙂 O duminica placuta!

  2. jurnalulanei zice:

    fasolea verde am vruts a spun,scuze, sunt adormita 🙂

  3. Mica zice:

    Draga Alexandra,iti sugerez cu fasole verde maruntita inainte de fierbere,pe care o scurgi bine de apa si adaugi maioneza mai acrisoara, marar tocat si usturoi bine pisat,un aperitiv delicios.

  4. Sa iti fie de bine!
    Clatite…buune, nu am mai facut de mult.

  5. cristiangheorghe zice:

    Ah, senzația de greiere borțos atât de dragă mie… Lasă rufele pentru mâine, mai lenevești un pic.

    • Alexandra zice:

      Ehe, sa fii tu sanatos, le-am si asezat in sifonier, da,da! Si daca vrei sa stii am mai facut un rand de clatite ca mi-a dat vecina, tanti Vasilica 5 oua de la gainile ei. Uff, uite asa patesc in weekend, ma imbuib cat sa-mi ajunga toata saptamana!

  6. Georgiana zice:

    Bai, dar tu esti opusul meu! Culmea harniciei! Acum ma duc sa mor cu gandul la clatite! 😦

  7. Mariana zice:

    Clătite mai sunt?
    Fasole verde pe iarna ai pus?

    Noapte buna!

Lasă un răspuns

