Iesim la lumina!

Azi la ora 12 inca se mai putea sta afara, iar de pe la cinci dupa amiza, iarasi, adica nu mai riscai sa cazi secerat de caldura, asa ca am reusit sa mai debarasam din buruieni, nu eu, de fapt sotul meu cel brav, caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru fapta de a dreptul eroica de a de infiltra printre gusteri, omizi paroase si alte lighioane aciuate intre timp in gradina noastra, datorita conditiilor prielnice, adica de jungla ” buruianului” . Buruian, asa m-a gasit azi cineva pe blog, scriind ” buruian” .

Au mai ramas de curatat, sa zic asa, cam 100 mp, dar e nasol ca e chiar in fata, la intrare si se vede urat, dar am promisiunea ca maine gradina va arata ca noua!

Pana una alta eu am facut niste poze, pe care le si postez, nu de altceva, dar tare mi-e teama ca altfel blogul meu se va transforma in unul culinar 100% si nu era asta intentia mea. Chiar deloc.

Acum mi-a picat si mie fisa ca in locurile fara iarba din jurul unor plante, sa pun iarba tunsa, resturile de iarba tocata, ca sa nu mai creasca atata ” buruian”.

Efecte speciale! Imi vedeti umbra, cum stau cu aparatul foto la ochi? Sa fi vrut dinadins, nu-mi iesea!

Marul de langa solar! In spatele lui a crescut o ditamai floarea soarelui care are vreo trei palarii, cu seminte! Am si uitat ca am pus acolo cateva seminte asta primavara!N-am putut sa ma bag pe dedesubt cu camera,dar ma credeti pe cuvant, nu?

Am A legat tufanelele.

Si a mai ramas bucatica asta.Acum mai ziceti ca ma rasfatam cand ziceam ca m-am umplut de ” buruian”? (ce-mi place!, buruian!)

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Iesim la lumina!

  1. „Burean” ii mai zice pe aici. 🙂
    Dar din cate oua faci tu clatite?

  2. ce tufe ai in poza a 7-a?
    ca ma tot mijesc la ele, da nu ma prind nicicum.
    (sa ma vezi pe mine cum arat acum 😀 , cam ca un indian rau , ca am jumulit zmeura care se laietise in spatele casei mai ceva ca jungla!)

    • Alexandra zice:

      Tufanele, Laura. Sunt arse, vai mama lor, le-a cazut frunzele de jos, pana aproape de jumate. Eu azi am fost o lady, am gatit ceva de dimineata, calcat un pic si atat.
      Parca te vad, zburlita toata, ha!ha!

  3. Victoria zice:

    Si la mine e cam la fel.Buruianu-i la putere.Vreau si eu clatite asa ca fac mai tarziu 🙂
    Duminica frumoasa

  4. Elisa zice:

    Alexandra,
    ce-i acela din poza 2 stanga sus?Imbracat de jos pana sus cu frunze si inca verzi?
    La mine este jungla ,nici nu-mi mai place altfel acum cand daca le smulg pe unele se usuca celelalte,zic de prin curte,pe langa gardul curtii cainilor este plin de zorele,zmeura s-a mutat in vreo alte 2 locuri, piersicii neavand rod au crescut ca la marginea padurii,dar e fain,este umbra.Azi am udat si trandafirii,sunt faini si ei.Si printre rosii las buruiana ca sa tina pamantul umed,e bine asa,dar nu-i stir sau din aia inalta,iarba grasa 🙂
    He,he,deci masina de tuns iarba este de ajutor,nu le smulgeti nici voi,gata cu smulsul ca vine toamna si ne trebuie verdele 😀
    Eu fac clatite dintr-un singur ou,20 de bucati si pun putina apa minerala sa fragezeasca si par ca dospite.Ati stiut?

    • Alexandra zice:

      A, e un butas de vita-de -vie, pus pe spalier. Cred ca mai trebuia tuns, dar mie-mi place ca e verdeata mai multa, cum zici si tu. Ai vazut ” buruian”?! Radeam de vecinii ca au balarii, uite ca se intampla si la mine. Am smuls cat am smuls si n-am mai putut, am bagat masina de tuns, trimmerul, ca oricum sapam mai la toamna, incolo. Acolo e locul de lalele, deci trebuie pregatit, sapat , afanat, etc.

Lasă un răspuns

