Recoltam tutun!!

Ei, a sosit si ziua mult visata, cand din gradina visata recoltam frunze de tutun. Nu prea stiu eu ce fac aici, e the first time pentru mine cultivarea  tabacului, asa ca prea multe n-am a va spune. Trebuie ca fac eu vreo gogomanie de care o sa-mi dau seama mai tarziu, cand deja nu mai am cum s-o repar, DAR, cel mai important lucru, mi-am luat pipa!! Ce, credeati ca glumesc? Iat-o!!

Am adunat si cateva capsule cu seminte, pentru anul viitor, pentru ca mai mult ca sigur ca n-am sa ma las de fumat asa curand! Pai nu vedeti ce vremuri traim? cum naiba sa te lasi de tutun? Acum ca am am seminte, inseamna ca anul viitor pun rasaduri en-gros. I-am promis si lui Irriss ca ii dau rasaduri, asa ca sunt prevazatoare,iar promisiunea e promisiune.

Buun, dupa ce le-am adunat, doar cateva , incepand de la baza tulpinii, urmand ca zilele urmatoare sa continui, le-am insirat pe o sfoara si le-am atarnat de un carlig chiar la intrarea in garaj, a carui usa sta mai tot timpul deschisa, iar de multe ori ramana asa si noaptea.  Asa cum ziceam , am adunat si cateva capsule cu seminte, care seamana foarte tare cu cele de regina noptii, cu deosebirea ca astea de tutun sunt lipicioase. Are lipici tutunul asta!

Cred c-am strans de cel mult trei pachete, adica atat cat sa-mi ajunga vreo doua zile grele. Putin, fooarte putin! Tot Pall Mall-ul ramane de baza.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Tutun și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Recoltam tutun!!

  1. Da, nu iti rasucesti tigari? 🙂

    • Alexandra zice:

      Ba da! Si prizez si pe nas!! Si il si mestec…

    • Alexandra zice:

      A, am uitat sa-ti zic: am si narghilea!!De fapt am doua…

    • lidia zice:

      salut… eu sunt lidia si am o mare rugaminte la voi… poate cineva sa ma ajute si pe mine cu niste seminte de tutun? imi place la nebunie planta, insa nu stiu cum sa fac rost de cateva seminte de tutun cva sa cultiv in gradina….. la schimb cu alte flori de la mine din curte… sau contra cost…. am si o alta rugaminte(am tupeu nu gluma-;)..)sa imi trimiteti un raspuns pe mail, finca nu am timp sa intru prea des pe net… fiind perioada de toamna si munca din gradina imi cam ocupa tot timpul
      va multumesc din suflet si astept un raspuns
      mailul meu max7jac@yahoo.com
      miiiiiiiiiiii de pupici

  2. Pingback: Tutun de casa « Gradina visata

  3. Alex zice:

    Buna, imi poti explica in detaliu cum se recolteaza semintele de tutun? In ce stare trebuie sa fie floare si cum se pastreaza?

Lasă un răspuns

