Lalele pentru Victoria

Azi sunt la dispozitia Victoriei, pentru ca e ziua ei, ma rog, a fost ieri, dar eu ca netoata n-am stiut. Ca sa-mi rascumpar greseala, si pentru ca am fost rugata frumos, am sa postez niste imagini cu lalelele mele, de asta primavara, cand inca nu aveam blogul, cand nici macar nu ma gandeam ca o sa-mi fac unul, cand nici nu stiam ce e ala blog.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Lalele pentru Victoria

  1. Victoria zice:

    Multumesc frumos.Esti foarte draguta.:)Lalelele tale sunt o minune.

  2. jurnalulanei zice:

    OAU,SUPERBEEEEE! scuze de caps. Te anunt cand e si ziua mea, poate primesc si eu asa lalale ( Glumesc,evident!) La multi ani,Victoria inca o data si de la mine

  3. Primavara la tine este ca in imaginile din Olanda. Felicitari! Imaginile sunt de vis.
    Ai scos lalelele? Sau le-ai lasat in pamant?

    • Alexandra zice:

      Da, se opreste lumea pe strada si se uita lung la ele si mie imi creste inima! Le scot, le curat, le dau cu fungicid si le pun la loc uscat si intunecos. Toamna le replantez, fac alte aranjamente si binenteles ca in felul asta se si inmultesc. lalelele de soi nu rezista mult nescoase din pamant, cele autohtone insa n-au nicio treaba.

  4. jurnalulanei zice:

    pot sa iti pun adresa dinnou aici la comenatrii? intr-adevar nu am gasit niciun comenatriu pe wordpress 😦

  5. jurnalulanei zice:

    la wordpress sunt incepatoare rau de tot nu ma pricep ce si cum pe acolo o sa ma uit la spam sa incerc deblocarea

  6. Georgiana zice:

    o rasfatata Victoria, am devenit geloasa, gata! 😛

  7. jurnalulanei zice:

    http://jurnalulanei.blogspot.com/

    Sper sa reusesti sa intri pe blog, te astept cu mare drag!
    Eu sunt iarna rau de tot nascuta :))

  8. jurnalulanei zice:

    nuuu, la inceputul lui februarie :)))

  9. Georgiana zice:

    Alexa, da! pe 24 aprilie, dupa sf Gheorghe! 2 în 1! Pregăteşte un braţ maaare! 😛

  10. maryanne zice:

    superbe lalelele tale!abia astept sa le vad la primavara!

Lasă un răspuns

