„Calcar”

Calcar este pestele de acvariu, erou printre semeni ,care a supravietuit apei calcaroase din fantana curtii mele.

A fost singurul supravietuitor al generatiei sale, ceilalti dandu-si obstescul sfarsit in mai putin de o saptamana de la introducerea in apa cu pricina. Nu stiu prin ce minune Calcar s-a simtit bine inca de la inceput, n-a dat niciun semn ca nu i-ar prii ceva din mediul inconjurator, ba inca astazi, la mai bine de 7 luni de la eveniment, este unul dintre cei mai vioi si mai frumosi pesti din acvariu.

Este din specia guram albastru si mai are ca vecini gurami galbeni, leeri si botia.

Sa va spun sincer, m-am cam plictisit de ei, am ezitat daca sa-i postez sau nu, dar m-am gandit ca sunt si ei pe aici prin casa si  se cuvine sa  vi-i prezint, asa cum am facut cu iepurasii si puii Brahma (care stau in curte, da?)

Daca insa m-ati fi vazut asta iarna, parca eram posedata! Stateam ca idioata si ma uitam la ei ore in sir, in transa. Cand nu eram acasa si eram prin oras, mergeam la fel de fel de magazine cu acvarii, numai sa vad pesti, Doamne! Pe net ma uitam la filmulete, sa-i vad cum inoata, cum se comporta, cum depun icre, cum fata, cum se imperecheaza. Atunci am inteles eu ce va sa zica patima! Nu mai mancam, nu mai dormeam, nu aveam in cap decat pesti, acvarii, plante, buturugi, filtre si alte chestii acvaristice.O data am plecat mai devreme de la o petrecere pentru ca stiam ca venise vremea sa depuna icre o pestoaica si trebuia s-o mosesc, nu?  As fi fost in stare sa ma duc in provincie daca auzeam ca e un crescator de soi pe acolo, numai sa ma uit la ei. Scary!!

Bine ca mi-a trecut , ca era mai ceva ca jocurile de noroc, viciu in toata regula. Acum e asa, o chestie frumoasa, feng shui, ca e la moda, dar sa va fereasca sfantul sa devina obsesie. Grija mare!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la „Calcar”

  1. Sunt foarte frumosi, cred ca e ceva de munca la ei. Si eu cred ca m-as uita la ei ca la televizor. 🙂

  2. Partea pozitiva cu ei e ca nu latra, miauna, nu-si ascut inotatoarele si nici nu trebuie scosi la plimbare!
    Da’ nici nu-ti incalzesc picioarele-n pat iarna cand e termometrul suparat pe noi!

  3. Victoria zice:

    e bine ca ai filtru bun.Noi trebuia sa schimbam apa la luna si sotul meu ma punea sa il ajut,de mi se intorcea stomacul pe dos.
    bine ca a dat acvariul cu totul 🙂

  4. huni zice:

    Ce acvariu frumos!
    Si mie imi place sa ma uit la pesti, dar nu stau prea bine cu ingrijirea lor…se sa zic, a trecut obsesia :).

    • Alexandra zice:

      Si la mine a trecut. Ma crezi ca am zile cand uit sa le dau de mancare, bietii de ei, daca nu plang de foame, ce sa le fac! Daca ai un filtru bun, nu trebuie sa ii cureti prea des.

  5. doina zice:

    am ,,rasfoit,, tot ce ai postat!fara sa vreau sunt intr-o lume a florilor… bravo pentru pasiune… si eu as vrea sa ma desfasor daca as avea unde. dar cu speranta inainte ! LA MULTI ANI PT ZIUA DE AZI.

Lasă un răspuns

