Proiect

Am in cap de cateva zile bune un proiect de blog cu o tematica noua, inedita as zice, dar ramane ca voi sa stabiliti daca e ceva interesant acolo au ba!

Ca de obicei in fata unui subiect nou ma apuca asa , o febra greu de explicat, o neliniste si un freamat intens, care insa cu timpul se mai estompeaza. Sper ca de data asta sa ma tina mai mult… Trebuie, avand in vedere subiectul, pe care nu vi-l divulg nici sa ma picati cu ceara!

Acum am vrut doar asa, sa va excit un pic, dar promit ca saptamana viitoare dau drumul la noul blog, cel tarziu in weekendul urmator.  De ce un nou blog? In primul rand pentru ca a inceput sa-mi placa teribil sa blogaresc, pe urma subiectul gradina e pe cale de a se epuiza, sau ma rog, gradina mea se epuizeaza, adica v-am aratat-o, ok, anul viitor ce fac, o iau de la capat tot cu florile alea, pomii aia, balariile alea reloaded?

Asa ca dragii mei, dragele mele, stati pe aproape ca in curand taiem pamblica!

Pupaturi,

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Proiect

  1. silavaracald zice:

    Ok, Alexa!
    Suntem cu OKS pe tine! 😀

  2. Hai, nu ne mai excita atata, ca are grija guvernu’ de chestia asta, fa-l mai repede, sau mai azvarle-ne cate un detaliu, poate ghicim despre ce-i vorba in propozitie!

  3. Aha! ne extindem…hai mai repede ca sunt curioasa. 😀

  4. Mariana zice:

    Hai,Alexandra,nu ne tine pe jar !
    Si pina atunci ce facem?Stam cu ochii in soare??? Nu mai ai nevoie de noi?
    Te pup si poate,poate strecori si tu ceva!

    • Alexandra zice:

      A, nu, Mariana, Gradina merge mai departe.Cum sa n-am nevoie de voi, pai altfel va mai ziceam ce am de gand? Nu sunteti voi prietenii mei? Doar ca stii cum e, parca nu-ti vine sa spui nimic pana nu ai gata ceva.

  5. Mariana zice:

    E,Alexandra ziceam si eu asa…si-ti dau drapate intru totul !
    Eu una stau cuminte si aștept!
    Bafta si toate bune.

  6. Victoria zice:

    hai ca ne-ai excitat :))))))))))

  7. Georgiana zice:

    nu-s deloc curioasă, neeee! 🙂

Lasă un răspuns

